دستگاه سی ان سی تراش سنگ های قیمتی و طلا | تهیه بهترین نوع آنها

آموزش گوهرتراشی در کشور در چند سال اخیر توسط ارگان های خاصی صورت می گیرد که افراد علاقه مند به کار حکاکی بر روی سنگ های قیمتی می توانند با گذراندن این دوره ها به صورت پیشرفته، فرا گیرند، عملیات حکاکی قبلا توسط دست و ابزار های آهنی نوک تیز انجام می شد اما با روی کار آمدن و ساخت دستگاه تراش سنگ، این کار حکاکی بسیار آسان شده است.  دستگاه حکاکی روی عقیق و طلا و سایر سنگ ها توسط شرکت ها و کارخانجات داخلی و خارجی زیادی تولید و وارد بازار شده اند. این دستگاه ها در بازار حرفه ای به نام دستگاه سی ان سی تراش سنگ های قیمتی و طلا شناخته می شوند و تمام افراد متخصص در این حوزه آن را به اختصار، دستگاه سی ان سی نام نهاده اند.

دستگاه سی ان سی تراش سنگ های قیمتی و طلا | تهیه بهترین نوع آنها

تهیه ارزان ترین دستگاه سی ان سی در کشور

تهیه ارزان ترین دستگاه سی ان سی در کشوردستگاه های سی ان سی، کاربرد و اشکال مختلفی دارند که ویژگی های هر دستگاه، منحصر به فرد می باشد این ابزار ها را می توان در سه دسته کلی زیر تقسیم بندی کرد:

  • بعضی از آن ها برای برش و حکاکی سنگ هایی با ضخامت و جنس های خاصی تولید و ساخته شده اند.
  • برخی دیگر  مخصوص برش و حکاکی بر روی چوب می باشد که در صنعت کابینت سازی و منبت کاری کاربرد دارند. 
  • دسته دیگری از این دستگاه ها نیز مختص برش بر روی فلزاتی چون آهن می باشند و در صنعت درب و پنجره سازی کاربرد های ویژه ای دارند.

تهیه ارزان ترین دستگاه سی ان سی در کشور شاید کار چندان سختی نباشد چرا که از تمامی این مدل ها هم به صورت نو و آکبند ر بازار موجود است و هم به صورت دست دوم و استوک.

یمت دستگاه گوهرتراشی یا دستگاه طلا سازی بر اساس موارد زیادی تعیین می شود، این دستگاه ها نیز بر اساس اینکه قرار است روی چه نوع سنگی عملیات انجام دهند، کاربرد جداگانه ای دارند. 

در صنعت طلا و جواهر سازی و بدلیجات نیز ما با سنگ هایی با جنس های مختلفی چون، طلا، نقره، برنز، برنج و … سر و کار دارید و میزان درجه سختی هر کدام نیز فرق دارد پس باید از دستگاه مخصوص به هر درجه سختی، استفاده شود تا کارمان ظریف و چشم نواز در آید.

فروشندگان دستگاه سی ان سی سنگ های قیمتی و طلا در کشور

فروشندگان دستگاه سی ان سی سنگ های قیمتی و طلا در کشورفروشندگان دستگاه سی ان سی یا دستگاه تراش سنگهای قیمتی و طلا در کشور در قالب نمایشگاه و یا مغازه های تجاری، به فروش این دستگاه ها می پردازند و اگر در زمینه دستگاه های برش و نحوه کارکرد آن ها اطلاعاتی ندارید می توانید از این فروشنده ها کمک بخواهید.

کار این دستگاه ها اغلب به کمک لیزر می باشد. اگر بخواهیم به صورت کلی در مورد نحوه کار این دستگاه ها بگوییم می توان به این موارد اشاره کرد:

در صنعت طلا و جواهر سازی، ظریف کتری از اهمیت بالایی برخوردار است و باید با نهایت دقت و حوصله مراحل تبدیل یک قطعه طلا به یک انگشتر یا النگو را پشت سر گذاشت. مسئله مهم دیگر، طرح مورد نظر است و این که مثلا انگشتری که قرار است بسازیم قرار است چه شکلی باشد و یا چه طرحی خواهد داشت.

پس در ابتدا طرح را مشخص کرده و توسط رایانه آن را به صورت چند بعدی در می آورند تا تمام زاوایای آن مورد بررسی قرار گیرد، پس از آن، طرح آماده را به متخصصی که قرار است کار حکاکی را انجام دهد سپرده و او نیز طبق تجربه و حرفه خود باید با دقت هر چه بیشتر، طرح را ه صورت لیزری بر روی طلا یا نقره مورد نظر پیاده سازی کند.

لیست شرکت های پخش کننده دستگاه سی ان سی در کشور

لیست شرکت های پخش کننده دستگاه سی ان سی در کشورلیست شرکت های پخش کننده دستگاه سی ان سی در کشور تعداد زیادی از کار خانه های تولید این دستگاه ها به چشم می خورد و نمونه های بسیار زیادی از انواع دستگاه های تولیدی داخل در بازار به چشم می خورد اما با این وجود، مدل های متنوع دستگاه های  سی ان سی مارک های خارجی نیز در بازار موجود هستند که از نظر کیفی در سطح بسیار بالایی قرار دارند.

فروش این دستگاه ها به دلیل کاربرد های فراوانی که دارند، در طی چند سال اخیر بیشتر شده است و در صنایع مختلف که از این دستگاه ها استفاده می شود، سرعت تولید، به شدت بالا رفته است و این خود موجبات رونق اقتصادی کشور را فراهم نموده است.

فروش دستگاه سی ان سی به قیمت درب کارخانه در کشور

فروش دستگاه سی ان سی به قیمت درب کارخانه در کشورقیمت دستگاه تراش فست  در مراکزی که به فروش دستگاه سی ان سی به قیمت درب کارخانه در کشور می پرازند، ارزان تر از سایر مراکز می باشد.

قیمت تولید کارخانه پایین ترین قیمتی ست که بر روی اجناس می گذارند و خرید آن ها مناسب افرادی ست که از نظر مالی در شرایط مساعدی نیستند اما به دنبال خرید یک جنس با کیفیت و با دوام هستند.

نمایندگی های شرکت های تولید کننده این دستگاه ها در کشور و هم چنین شرکت های واردات و صادرات می توانند بهترین گزینه برای خرید این دستگاه ها باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.