فروش عمده دستگاه لیزر برش طلا

دستگاه لیزر برش طلا دستگاهی است که با مصرف اندکی برق می‌تواند با سرعت عمل بالا هرگونه طرح‌ها و نوشته را روی طلا هک کند البته این نوع دستگاه می‌تواند در کوچکترین سطح هم حکاکی کند.

فروش عمده دستگاه لیزر برش طلا در مجموعه ما وجود دارد و شما می توانید برای تولیدی یا کارگاه خود به صورت عمده دستگاه لیزر برش طلا را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت از ما خریداری کنید.

البته دستگاه لیزر برش طلا باید کاملا تخصصی طراحی شده باشد تا بتواند به صورت میلیمتری سطوح را حکاکی کند، دستگاه های که توسط ما ارائه میشود توسط متخصصان بررسی شده و به همراه تاییدیه به فروش میرسند.

فروش عمده دستگاه لیزر برش طلا

دستگاه لیزر برش طلا چه ویژگی هایی دارد؟

دستگاه لیزر برش طلا چه ویژگی هایی دارد؟

کاربردهای دستگاه برش طلا بسیار بی پایان است،این دستگاه همانطور که روی طلا می تواند نقش های زیادی را به وجود آورد امکان اینکه روی نقره هم حکاکی کند، در آن وجود دارد.

دستگاه لیزر برش طلا نسبت به روش های سنتی سرعت عمل بالاتری دارد و میتواند بازخورد خوبی داشته باشد و در زمان بسیار صرفه جویی می‌کند، این دستگاه نیز میتواند در کوچکترین سطح ممکن ب ظرافت طرح مورد نظر شما را حکاکی کند.

دستگاه لیزر برش طلا تواند هرگونه طرح و نقشی را روی النگوها، انگشتر ها، حلقه ها، پلاک ها و … ایجاد کند. هر گونه نقشی را که روی طلاهای خود مشاهده می کنید به وسیله این دستگاه حکاکی شده است.

دستگاه لیزر برش طلا را میتوانید دمای لیزر آن را کنترل کنید، و با توجه به طرح هایی که میخواهید ایجاد کنید قدرت لیزر را کم یا زیاد کنید. باید توجه کنید هر چه قدرت لیزر بالاتر باشد عمق بیشتری را ایجاد می‌کند.

البته باید به خطرات این دستگاه هم توجه کافی داشته باشید، هرگونه برخورد این لیزر با پوست بدن انسان میتواند خطرات جبران ناپذیری را بوجود بیاورد. شما حتما حین کار از دستکش مناسب استفاده کنید.

راهنمای خرید دستگاه لیزر برش طلا

راهنمای خرید دستگاه لیزر برش طلا

این محصول یکی از پر کاربرد ترین کالا هایی است که در عرصه ساخت طلا توسط طلا ساز ها مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل هم در ایران و هم در کشور های دیگر خارجی دارای مشتری های زیادی می باشد.

این محصول دارای عملکرد دیگری هم می باشد که برش ورقه های طلا برای ساخت نمونه های مختلف دستبند و انگشتر و غیره می باشد. این دستگاه با اشعه های قوی توانایی طراحی سطح را به خوبی دارد.

مجموعه ما با پایین ترین قیمت دستگاه برش همراه است که شما میتوانید با این قیمت پایین و به صرفه خرید دستگاه لیزر برش را انجام دهید و با یکبار استفاده کیفیت را حس کنید.

مجموعه ما خرید آسان و کیفیت را هدف خود قرار داده است و مهم ترین معیار آن کیفیت دستگاه ها و رضایت مشتری است، شما میتوانید به آسانی خرید خود را ثبت کنید و در هر مکانی که میخواهید در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *