دستگاه تراش فست سنگ

دستگاه تراش فست سنگ به منظور افزایش کیفیت، سرعت و سهولت در امر تراش جواهر یا سنگ قیمتی که به آن تراش فست یا زاویه تراشی یا تراش مهندسی نیز گفته می شود و یکی از دقیقترین و سخت ترین نوع تراش سنگ قیمتی است و از لحاظ تکنیک بسیار پیچیده و ظریف است، اختراع شد. بطور کلی این دستگاه از سه قسمت فستر، داپر و بدنه کلی دستگاه تشکیل شده است. 

دستگاه تراش فست سنگ از جمله دستگاه هایی است که برای هر گوهر تراشی الزامی می باشد. ساخت این دستگاه ها و توزیع آن توسط مراکز گوناگونی انجام می شود. این دستگاه ها از نظر کیفیت قابلیت رقابت با مدل های خارجی را دارند. اکنون اگر به دنبال دستگاهی با قیمت مناسب و کیفیتی بهینه هستید با ما همراه شوید.

دستگاه تراش فست

تراش فست یا زاویه تراشی، جدید ترین و دقیق ترین نوع تراش بوده و از لحاظ تکنیک بسیار پیچیده و ظریف می باشد. این شیوه از جهت ارزش افزوده بالاترین نوع تراش است که آمیخته ای از هنر و مهندسی می باشد و می توان آن را هدف نهایی و پله آخر این صنعت زیبا نامید. مجموعه ی ما توانسته است با سال ها تجربه ی درخشان در این زمینه مجموعه ای از دقیق ترین, با تکنیک ترین و سریع ترین نوع از انواع دستگاه ها را در اختیار علاقه مندان قرار دهیم.

در انتخاب دستگاه های گوهر تراشی، به لحاظ اهمیت و حساسیت موضوع، در نظر گرفتن 3 نکته بسیار ضروری می باشد:

دقت دستگاه: به جرأت می توان گفت به جهت ارزش بسیار زیاد ماده اولیه، از مهمترین موارد است. لذا به هیچ عنوان نمی توان این موضوع را در مقایسه با پارامتر های دیگر نادیده انگاشت.

تکنیک دستگاه: این موضوع به جهت تنوع تکنیک های به کار رفته در زمنیه تراش، بسیار مهم است. هدف ما استفاده از تکنیک هایی می باشد که علاوه بر سادگی، قدرت بالایی در کاربرد داشته باشد.

سرعت دستگاه: این مطلب زمانی بسیار ارزشمند می گردد که هدف ما دستیابی به توان تولید بالا باشد، تا بتوانیم علاوه بر کاهش هزینه های تولید در زمان مشخص، نیاز بازار را تأمین نماییم. سعی ما بر آن بوده است که در انتخاب کارخانه سازنده و دستگاه مورد نظر، تمامی نکات ذکر شده، رعایت گردد تا بتوان به بالاترین کیفیت در این راستا دست یابیم.

اجزای دستگاه تراش فست سنگ

بطور کلی پایه و بدنه کلی دستگاه شامل کاور، موتور، اینورتر، سیستم در گردش آب، بالابر، شافت و صفحه نگهدارنده CBN، سیستم خنک کننده، پانل و مانیتور دستگاه می باشد.

مشخصات دستگاه

-آسانسور با سرعت بالا و دقت 0.01 mm

-دور متغیر،چپگرد راستگرد

-دارای سیستم در گردش آب

-سرعت بالا جهت تنظیم زوایای نقشه تراش

-افقی تراش

-روشنایی مناسب

دستگاه تراش فست سنگ جواهرات همان طور که از نامش پیداست برای شکل دادن و تراش دادن سنگ های قیمتی و زینتی به کار می رود. تجهیزات و وسایل مختلفی در این زمینه به کار گرفته می شود که هر کدام قابلیت های خاص خود را دارا می باشد. مثلا انواع دیسک، تیغه برش و الماس، خمیر پولیش از جمله این ابزار ها می باشد که بر روی دستگاه مربوطه نصب شده و به تراش سنگ های مختلف با ارزش قیمتی مختلف می پردازد. این محصولات همچنین به صورت پکیج های آماده که دارای مجموعه ای از آنها می باشد نیز در بازار به فروش می رسد.

نحوه ی خرید دستگاه تراش فست سنگ

روش های مختلفی برای خرید دستگاه تراش فست سنگ جواهر در کشور وجود دارد. مراجعه مستقیم به مرکز فروش این دستگاه می تواند یکی از ساده ترین راه های ممکن باشد.
استفاده از سایت های اینترنتی و جستجو در آن نیز از روش های دیگری است که ممکن است برخی افراد استفاده از آن را به دیگر شیوه های موجود ترجیح دهند. در این مراکز فروش اطلاعات مرتبط با این دستگاه و همچنین راهنمایی و مشاوره برای خرید نوع مناسب آن از جمله خدماتی است که برای بازدید کنندگان از سایت فراهم می شود.
سفارش و خرید تلفنی از مراکز تولید آن نیز راهی دیگر برای تامین نیاز به این تجهیزات می باشد.