بازار خرید لیزر حکاکی بی سیم

Laser Pecker Wireless Engraving Laser ابزاری مفید برای شخصی سازی دستگاه های شما است. در این صورت ، ما خوشحالیم که لیزر حکاکی بی سیم L1 Laser Pecker را معرفی می کنیم. این لیزر هوشمند اندازه کوچکی دارد و به راحتی با یک پاور بانک قابل حمل و شارژ است. با دقت بالای این لیزر حکاکی هوشمند می توانید طرح ها و ایده های خود را به راحتی روی سطوح مختلف چاپ کنید. از این رو جهت اطلاعات بیشتر درباره بازار خرید لیزر حکاکی بی سیم می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید.

بازار خرید لیزر حکاکی بی سیم

لیزر حکاکی بی سیم چگونه عمل می کند؟

لیزر حکاکی بی سیم چگونه عمل می کند؟ لیزر حکاکی بی سیم دارای هر آنچه برای تبدیل آن به لیزر حکاکی هوشمند نیاز دارید ، است. در اینجا برخی از ویژگی های اصلی این لیزر هوشمند آورده شده است: این دستگاه فقط 190 گرم وزن دارد. این به این معنی است که از اکثر گوشی های هوشمند سبک تر و قابل حمل تر است.

تقریباً معادل قرار دادن یک قوطی کوکاکولا! با قابلیت اتصال بی سیم این لیزر ، از طریق بلوتوث به تلفن هوشمند خود متصل شوید و با ارسال دستورالعمل چاپ لیزر تصاویر و طرح های خود را با کاربرد ویژه خود ، تصاویر خود را با سرعت بالا 0.01 میلی متر چاپ کنید این لامپ لیزری که توسط ما ساخته شده است دارای 10 هزار طول عمر است ، که باورنکردنی است.

این حافظه داخلی 8 گیگابایتی است ، بنابراین نیازی به استفاده از کارت Micro SD یا حافظه فلش خارجی نیست. به لطف حکاکی دقیق Laser Pecker در حسگر G ، می توانید در هر زمان فرایند حکاکی و چاپ را از تلفن هوشمند خود کنترل کرده و حتی در صورت لزوم روند حکاکی را متوقف کنید.

با اجازه گذاشتن رمز ورود بر روی دستگاه ، فقط می توانید به خود اجازه دسترسی داده و از خطر احتمالی استفاده کنندگان از آن جلوگیری کنید. نگاه کردن به نور دستگاه لیزر بدون محافظت از چشم برای سلامت چشم خطرناک است. بنابراین ، هنگام کار با این حکاکی لیزر ، حتماً از عینک مخصوصی که همراه محصول است استفاده کنید.

به لطف طول موج 450 نانومتری لیزر مورد استفاده در این دستگاه قادر به حکاکی و برش انواع مختلفی از مواد مانند چوب ، چرم ، کاغذ ، بامبو ، پلاستیک تیره ، لاستیک و … است. علاوه بر این ، ماژول های لیزر دیود مورد استفاده در لیزرهای دارای ماندگاری بالا و پایداری هستند.

فروش عمده لیزر حکاکی بی سیم

فروش عمده لیزر حکاکی بی سیم شرکت تولیدی ما در زمینه فروش لیزر حکاکی مرغوب فعالیت دارد و این محصول را با ضمانت کیفیت و گارانتی به سراسر کشور توزیع و پخش می کند به طوری که حتی به کشورهای دیگر هم این محصول صادرات می شود. از این رو شما می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت و نحوه صادرات به سایت رسمی ما مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *