تجارت بهترین دستگاه برش لیزر طلا

برش طلا در گذشته به صورت دستی و اغلب با دستگاه های مکانیکی انجام می شود اما با گسترش علم و فناوری و پیشرفت روز افزون صنعت، دستگاه های لیزری برای برش طلا اختراع شد. دستگاه برش لیزر طلا باعث افزایش روند تولید از نظر کمی و کیفی با سرعت و دقت بالا شد.

تجارت بهترین دستگاه برش لیزر طلا

عرضه دستگاه برش لیزر طلا در بازار

عرضه دستگاه برش لیزر طلا در بازاردستگاه برش لیزر طلا قابلیت برش طلا های با سطح صاف را دارد که نباید سطح طلا ناهموار باشد  زیرا از کانون عدسی که لیزر برای برش ایجاد می کند خارج می شود.

در هنگام برش طلا با دستگاه لیزر همیشه مقداری طلا گرچه بسیار ناچیز کم می شود چون مقدار طلایی که کسر می شود بسیار ناچیز است نمی‌توان مقدار دقیق آن را بیان کرد اما به طور میانگین در هر ۱۰ گرم ۷۰ سوت یا 0.07 گرم کسر می شود که مقدار ناچیزی به نظر می آید اما این مقدار ناچیز در  1000 گرم تقریبا 7 گرم می شود که در فلز گران قیمت طلا بسیار قابل توجه است که بسیاری از لیزرکاران از مکنده یا فیلتر برای جلوگیری از این کسری استفاده می کنند که چیزی تقریبا 60_70 از این کسری جلوگیری می کند اما توصیه می شود از یک باکس دیگر اضافه شود چرا که اجازه پخش شدن کسری ها را در محیط نمی دهد که در این حالت کسری ما به صفر می رسد. 

بازار فروش انواع دستگاه برش لیزر طلا در کشور

طلا یک فلز گران قیمت است که در میان مردم محبوبیت زیادی دارد که انبساط بالایی دارند طلا فلزی شکننده، قابل تغییر رنگ و کاهش نقطه ذوبش به صورت آلیاژ مورد استفاده قرار می گیرد.

همان طور که گفتیم طلا بسیار گران است و برش به روش سنتی باعث کسر شدن از مقدار طلا می شود به همین دلیل کسانی که در کار برش طلا هستند از دستگاه های برش لیزر طلا استفاده می کنند از این جهت استقبال خوبی از این محصول شده و بازار خرید و فروش این دستگاه ها در کشور روند رو به رشدی را طی می کند.

دستگاه های برش لیزر طلا نسبت به سایز های مختلفی که تولید می شوند متفاوت اند که بیشترین محصول مورد استقبال، دستگاه برش لیزر طلا در اندازه 130 در 90 سانتی متر است و برای کاربران مناسب تر است. این محصولات بر اساس کارایی و کیفیت و مدلی که بر اساس نیاز کاربران تولید می شود متفاوت است. 

تولید دستگاه برش لیزر طلا توسط شرکت ها و برند های مختلفی تولید می شود که برای تهیه آن می توانید به مراکز فروش این محصول و نمایندگی های آنها مراجعه کرده و محصول مورد نظر را به صورت عمده و تکی تهیه کنید همچنین می توانید از طریق سایت های معتبر مختص به تولید کنندگان این محصول مراجعه و به صورت غیر  حضوری تهیه کنید.

اما بهتر است قبل از خرید دستگاه برش لیزر طلا به نکاتی توجه داشته باشیم: 

  • به شرکت ها زنگ بزنید و از آنها مشاوره بخواهید.
  • از تجربه همکارانتان در این زمینه سوال کنید. 
  • نرخ دستگاه برش لیزر طلا نسبت به انواع برند های آن متفاوت است ولی این را در نظر داشته باشید که ارزان بودن یک برند از  کیفیت خوبی هم برخوردار باشد. 
  • سعی کنید از شرکتی خرید کنید که گارانتی داشته باشد.
  • مهم ترین چیز این است که در هنگام خرید دستگاه حتما در نظر داشته باشید که سیستم امنیتی دستگاه بسیار مهم است.

صادرات دستگاه برش لیزر طلا به صورت عمده

صادرات دستگاه برش لیزر طلا به صورت عمدهخوشبختانه ما در تولید دستگاه برش لیزر طلا به خود کفایی رسیده ایم و نه تنها با تولیداتمان نیاز بازار داخلی را تهیه کرده ایم بلکه تولیدات امکان صادرات هم وجود دارد. به دلیل استقبال بی نظر از این دستگاه  صادرات آن در عرصه بین المللی بسیار خوب است چون هم سرعت و دقت بالایی دارد و هم کاربرد های زیادی که دارد نظر هر کاربری را جلب می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *