جواهر سازی cnc | تولید کننده جدید ترین وسیله های سی ان سی

جواهر سازی cnc که با استفاده از انواع دستگاه cnc به تولید طلا پرداخته شده است، که تولید کنندگان زیادی به تولید جدیدترین دستگاهای سی ان سی پرداخته اند. که مدل های آن را می توانیم با جستجو در گوگل مشاهده کنیم.

جواهر سازی cnc | تولید کننده جدید ترین وسیله های سی ان سی

تولید جدید ترین دستگاه جواهر سازی cnc

تولید جدید ترین دستگاه جواهر سازی cncتولید کنندگان زیادی در کشور وجود دارند، که به تولید جدیدترین دستگاه جواهر سازی مشغول اند. که ما می توانیم با جستجو در گوگل این مدل ها را ببینیم. که ما در اینجا به چند مورد از این دستگاه ها  که توسط این شرکت ها تولید شده، اشاره می کنیم:

1_ تراش cnc دامله شش محور

2_ تراش cnc دامله سه محور

3_ ترنا

4_ دستگاهای فرم دامله اتومات برقی

5_ دستگاه فرم اتومات بادی

6_ انواع قالب های سه گوش و دامله

7_ دستگاه لیزر طلا سازی

و از ویژگی های برخی از این دستگاها مانند دستگاه دامله اتومات بادی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

. ایمنی دستگاه

.سرعت عمل بالا

.دامله کردن النگو از 3 میلی متر تا 20 میلی متر

.ساده بودن کار با دستگاه

.پیچ تنظیم پیشروی محور دستگاه و…ـ… است.

تمام این دستگاه ها از ابزار های مختلفی ساخته شده اند. که یکی از ابزار های دستگاه طلاسازی، چرخ نورد طلاسازی است، که اگر زمانی دستگاه طلا سازی شما خراب شد و خواستید از چرخ نورد طلا سازی دست دوم استفاده کنید،  می توانید این محصول را با جستجو در اینترنت، یا در فضاهای مجازی، آن را خرید کنید.

نمایندگی فروش دستگاه جواهر سازی cnc

نمایندگی فروش دستگاه جواهر سازی cncشرکت های تولید کننده انواع دستگاه های جواهر سازی cnc، برای فروش راحت تر خود به تمام نقاط کشور به ایجاد نمایندگی های در برخی از شهر های کشور مانند تهران اقدام کرده اند. تا بتوانند ، محصول خود را به راحتی بفروشند. که برخی از این نمایندگی ها علاوه بر فروش محصول به دادن خدمات هم به مشتریان خود مشغول اند.

این نمایندگی ها علاوه بر خدمات پس از فروش، مشاوره های رایگان، هم به مشتریان خود می دهند. تا بتواند دستگاهی مناسب خرید کنند. همچنین این نمایندگی ها چگونگی کار با هر دستگاه را به مشتریان خود آموزش می دهند. و قیمت در این نمایندگی ها با قیمت کارخانه تولید کننده یکی است.

لیست قیمت فروش دستگاه جواهر سازی سی ان سی در کشور

لیست قیمت فروش دستگاه جواهر سازی سی ان سی در کشورقیمت فروش دستگاه جواهر سازی cnc در کشور با توجه به نوع برند، کیفیت، و کارکرد دستگاه متفاوت است. و ما می توانیم از روش های زیر از لیست قیمت فروش دستگاه جواهر سازی مطلع شویم:

.مراجعه به شرکت تولید کننده، یا وارد کننده

.مراجعه به نمایندگی ها

.جستجو در شبکه های اینترنتی، که قیمتها در  این سایت های اینترنتی همیشه به روز رسانی می شود.  قیمت دستگاه نورد طلا سازی و قیمت دستگاه سی انسی، را می توانیم، در سایت های اینترنتی مشاهده کنیم ـ

تفاوت های انواع دستگاه جواهر سازی سی ان سی

تفاوت های انواع دستگاه جواهر سازی سی ان سیانواع دستگاهای جواهری سازی cnc در موارد زیر با هم فرق دارند:

.نوع برند

.کیفیت آن ها

.به تعداد محور ها، که این دستگاها می توانند در محور یک، دو، سه، حرکت کنند ـ

.حرکت این دستگاه ها، به صورت منحنی، پاره خط، بیضی، دایره، و… متفاوت است.

.دستگاه ها از نظر سرعت عمل با هم فرق دارند.

.دامله کردن النگو در هر دستگاه متفاوت است.

.تعداد قالب های هر دستگاه با هم فرق دارد.

. چگونگی تنظیم دستگاها با هم متفاوت است.

حراجی دستگاه جواهر سازی سی ان سی در کشور

حراجی دستگاه جواهر سازی سی ان سی در کشور در برخی از مواقع شرکت های تولید کننده، به حراجی محصولات خود اقدام می کنند. حراجی کردن محصول توسط تولید کننده ممکن است. دلایل مختلفی داشته باشد. یکی از این دلایل ممکن است ورشکستگی باشد. یا در بعضی از مواقع تولید کنندگان به خاطر جذب مشتریان بیشتر دست به حراج کردن محصول خود می زنند.

حراجی محصول ممکن است. توسط نمایندگی ها، یا حتی فروشندگان، سطح شهر انجام شود. تا مشتریان بیشتری را جذب کنند. قیمت حراجی محصول تقربیا با قیمت درب کار خانه برابر است. یا در بعضی از مواقع فروشنده محصول را کمتر از قیمت درب کارخانه عرضه می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *