دستگاه سی ان سی کوچک رومیزی طلا و سنگ قیمتی | خرید ارزان ترین آنها

دستگاه سی ان سی طلا و سنگهای قیمتی، امکانات متفاوتی برای حکاکی بر روی طلا و نقره و انواع سنگهای قیمتی دارد. این دستگاه ها امکان حکاکی لیزری با دقت و سرعت بسیار بالا را نیز دارا می باشد که کمک شایانی به صنعت طلا سازی و ساخت زیور آلات و سنگهای قیمتی و تزئینی کرده است. نوع خانگی آن، یعنی دستگاه سی ان سی کوچک رومیزی طلا و سنگ قیمتی، برای افرادی که دنبال کسب و کار خانگی هستند و امکانات فضا و مکان و همچنین بودجه پایین تری دارند، بسیار مناسب می باشد. از آنجا که ایران یکی از بزرگترین معادن سنگهای قیمتی در جهان را دارد، لذا تولید جواهرات زینتی و صادرات آن به بازار های جهانی کمک قابل توجهی به اقتصاد جامعه خواهد کرد.

دستگاه سی ان سی کوچک رومیزی طلا و سنگ قیمتی | خرید ارزان ترین آنها

خرید ارزان ترین دستگاه سی ان سی طلا و سنگ قیمتی

خرید ارزان ترین دستگاه سی ان سی طلا و سنگ قیمتیمتقاضیانی که به این نوع حرفه علاقه داشته و یا تجربه کافی برای انجام آن را دارند ولی به دلایل اقتصادی امکان راه اندازی کارگاه با تجهیزات مناسب را ندارند، می توانند با خرید یک دستگاه سی انسی رومیزی کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی کرده و در آمد کسب کنند. هرچند دستگاه های خانگی سی ان سی بدون شک قابلیت کمتری نسبت به نمونه صنعتی آن دارند، اما برای شروع کسب و کار خانگی گزینه مناسب تری هستند.

در بازار خرید و فروش لوازم طلا سازی، انواع دستگاه ساخت طلا و جواهر که در مراحل ساخت طلا از آن استفاده می شود، به فروش می رسد. مانند دستگاه النگو سازی که به طور اختصاصی در این زمینه فعالیت میکند. البته جواهراتی که با دستگاههای پیشرفته سی ان سی ساخته می شوند، از لحاظ ظرافت و زیبایی از کیفیت بالاتری برخوردار می باشند. اما جواهرات دست ساز به دلیل عدم دخالت ماشین آلات، همیشه قیمت بسیار بالاتری نسبت به نوع ماشینی آن دارند.

عوامل موثر در قیمت گذاری دستگاه سی ان سی

عوامل موثر در قیمت گذاری دستگاه سی ان سیقیمت دستگاه سی ان سی بسته به نوع متریال به کار رفته در آن، و همچنین سایز و قابلیت های انواع حکاکی بر روی طلا و جواهرات متفاوت می باشد. در ساخت این نوع دستگاه ها از قطعات مینی سی ان سی استفاده می شود که با توجه به سفارش مشتری برای ساخت دستگاه متفاوت است. همچنین اگر تجربه و دانش لازم برای طراحی و ساخت این نوع دستگاه را داشته باشید، می توانید از سایت ها و یا مراکز فروش کیت کامل سی ان سی اقدام به خرید آن نمایید. که در این صورت هزینه ساخت بسیار مقرون به صرفه تر خواهد شد.

سایز این دستگاه ها نیز بسته به نوع کارایی و سفارش متقاضی نیز متفاوت است که تاثیر آن روی قیمت گذاری محصول مشهود است.

انواع دستگاه های سی ان سی خانگی عبارتند از:

  • دستگاه لیزر برش
  • دستگاه لیزر حکاکی
  • دستگاه لیزر جوش
  • دستگاه لیزر طلا
  • دستگاه لیزر فایبر

لیست شرکت های پخش کننده دستگاه سی ان سی طلا

لیست شرکت های پخش کننده دستگاه سی ان سی طلاشرکت های پخش کننده دستگاه سی ان سی کوچک خانگی در نقاط مختلف کشور بصورت پراکنده فعالیت می کنند. این شرکت ها، انواع قطعات و تجهیزات کارگاه های طلا سازی را با قیمت های مختلف و عمدتا مناسب برای کسانی که متقاضی خرید این دستگاه ها هستند و یا علاقه به ساخت مینی سی ان سی دارند، عرضه می کنند. برای آگاهی و دریافت لیست شرکت های پخش کننده و یا تولید کنندگان این دستگاه ها در هر شهری که هستید می توانید با مشاورین فروش ما در ارتباط باشید.

تفاوت های دستگاه سی ان سی کوچک رومیزی و دیگر انواع آن

تفاوت های دستگاه سی ان سی کوچک رومیزی و دیگر انواع آندستگاه های سی ان سی رومیزی نسبت به انواع صنعتی آن تفاوت های فراوانی دارند. که اصلی ترین آنها تفاوت در قیمت و همچنین در دقت و سرعت می باشد. همچنین به دلیل سایز کوچک و قابل حمل آن، بسیاری ار صاحبان کارگاه های طلا سازی ترجیح می دهند که از دستگاه های کوچک و رومیزی استفاده کنند. دستگاه های صنعتی بزرگ معمولا سه محوره، چهار و یا پنج محوره می باشند که محور ها همزمان با هم کار می کنند و برای تراش سنگ های قیمتی و انگشتر و النگو، بسیار قدرتمند می باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *