عرضه مستقیم لیزر حکاکی رومیزی

ابزار هایی که برش و حکاکی از طریق اشعه لیزر را ممکن می کنند، دارای انواع و اقسام گوناگونی هستند که یکی از آن ها دستگاه لیزر کوچک و رومیزی می باشد، که برای کاربرد های محدود تر مناسب است.

شرکت های عرضه و پخش مستقیم و بی واسطه لیزر حکاکی رومیزی، این تجهیزات را در حجم انبوه از کارخانه های تولید کننده دریافت می کنند و سپس در واحد های فروش خود به خریداران ارائه می دهند.

عرضه مستقیم لیزر حکاکی رومیزی

لیزر حکاکی رومیزی چه ویژگی هایی دارد؟

لیزر حکاکی رومیزی چه ویژگی هایی دارد؟ ممکن است برای فعالان حوزه کنده کاری و حکاکی محصولات مختلف این سوال مطرح باشد که انواع لیزر حکاکی رومیزی دارای چه ویژگی هایی می باشند و چه کاربرد هایی دارند؟ برای دستیابی به پاسخ این سوال لطفا با ما همراه باشید.

این دستگاه ها به علت اینکه نسبت به تجهیزات صنعتی ابعاد کوچکتری دارند، پس توان و قدرت آن ها نیز محدود تر است و برای کنده کاری و حکاکی کردن بر روی سطوح غیر فلزی مثل چوب مناسب می باشند.

زمینه های استفاده از این وسایل بسیار گسترده است و برای نمونه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صنعت تبلیغات و حکاکی کردن آرم و علائم شرکت ها و محصولات بر روی وسایل کوچکی مثل جا کلیدی، خودکار، سررسید، تقویم، فلش و … که از مواد غیر فلزی ساخته شده باشند.
  • صنعت تولید محصولات کاغذی و مقوایی مثل تولید کردن کارت های تبریک، کارت عروسی، برش کاغذ و لیبل های کاغذی یا کارت های ویزیت.
  • و صنایع مختلفی مانند چرم های طبیعی و مصنوعی، چوب و ام دی اف، صنعت تولید محصولات شیشه ای، صنعت پارچه و نساجی، صنایع مربوط به طراحی دکوراسیون و صنایع بسته بندی کردن محصولات مختلف، همگی از این دستگاه استفاده می کنند.

فروش عمده لیزر حکاکی رومیزی

فروش عمده لیزر حکاکی رومیزی واحد های اصلی پخش و فروش لیزر حکاکی رومیزی این دستگاه ها را به صورت انبوه از جلوی درب کارخانه های تولید کننده خریداری می نمایند، سپس در شعب مختلف خود در سطح کشور عرضه کرده و به فروش می رسانند.

این واحد ها به دلیل اینکه این تجهیزات را به شکل مستقیم و بدون هیچ واسطه ای و در حجم عمده عرضه می کنند، کمترین میزان ارزش افزوده را برای فروش آن ها در نظر می گیرند، که این مساله موجب کاهش هزینه های خریداران می شود.

البته فروشنده ها برای رفاه حال مصرف کننده ها از روش های فروش اینترنتی بهره می گیرند و ما نیز در این زمینه گام نهاده ایم و نمونه های مختلفی از این دستگاه ها را از طریق این وب سایت به شما مصرف کننده ها ارائه می دهیم و از طریق پست برای شما ارسال می کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *