فروش بهترین دستگاه حکاکی پلاستیک

امروزه حکاکی لیزری به یک فناوری بسیار رایج در محیط های اداری و حتی محیط های خانگی تبدیل شده است. در عصری که منحصراً برای تولید کنندگان صنعتی اختصاص یافته است، امروزه بیشتر و بیشتر مشاغل کوچک، طراحان محصول و سازندگان از حکاکی لیزر استفاده می کنند. قصد تهیه بهترین دستگاه حکاکی پلاستیک را دارید؟ مجموعه ما اقدام به فروش این دستگاه نموده است.

فروش بهترین دستگاه حکاکی پلاستیک

آشنایی با روش کار دستگاه حکاکی پلاستیک

آشنایی با روش کار دستگاه حکاکی پلاستیک حکاکی لیزری یل برش پلاستیک با لیزر برای ارائه یک طراحی فردی یا لمس شخصی به محصولات استفاده می شود. یک جایزه ورزشی حکاکی شده با نام برنده ، قلم یا قلم با نشان شرکت یا یک دستگاه ماشین مشخص شده با شماره سریال و تعداد زیادی – اینها همه کاربردهای متداول حکاکی لیزری هستند. مزیت بزرگ این است که با استفاده از لیزر ، عملاً می توان از هر طرحی و مواد مختلف حکاکی کرد. در این صفحه نحوه عملکرد حکاکی لیزری را توضیح می دهیم.

در طی فرآیند حکاکی با لیزر ، پرتو لیزر به ماده برخورد می کند و آن را در معرض حرارت زیادی قرار می دهد. بسته به زمان قرار گرفتن در معرض ، رنگ مواد تغییر می کند و کنتراست ایجاد می کند ، یا مواد تبخیر می شوند یا می سوزند. حکاکی لیزری حاصل دائمی و در برابر سایش بسیار مقاوم است.

حکاکی بردار و بردار: دو نوع مختلف حکاکی لیزری

حکاکی شطرنجی روش استاندارد برای حکاکی لیزر است. در اینجا نمودار ایجاد شده از پیکسل ها به صورت خط به نقطه ، نقطه به نقطه ثبت می شود.

از طرف دیگر ، در حکاکی بردار ، نمودار از منحنی ها و خط هایی تشکیل شده است که یکی پس از دیگری “بردار توسط بردار” توسط لیزر کشیده شده و در همان زمان حکاکی می شوند. حکاکی بردار اغلب “شیار کردن” خوانده می شود.

برای کاربردهای مساحت بزرگ مانند نامه پر شده ، تصویر ، تمبر یا حکاکی چوب ، حکاکی شطرنجی روش مناسبی است. با این حال ، اگر شما فقط نیاز به حکاکی خطوط نازک دارید ، حکاکی بردار مزایای آن را دارد و می تواند سریعتر باشد.

پردازش مواد بدون تماس در حکاکی مکانیکی ، اغلب مواد باید تحت خلاء ثابت شوند. این کار به زمان نیاز دارد و می تواند به مواد آسیب برساند. با پردازش لیزر ، لازم نیست. در این حالت ، پردازش بدون تماس انجام می شود تا هیچ تراشه و گرد و غبار کمی تولید نشود. این صرفه جویی در وقت و پول است.

بدون سایش ابزار به دلیل پردازش بدون تماس با لیزر مواد ، هیچ هزینه ابزار برای برش و مته وجود ندارد.

حداکثر دقت و بهترین جزئیات فن آوری لیزر اجرای بهترین طرح ها با حداکثر دقت را ممکن می سازد. هر چیزی که بطور واقعی قابل ترسیم باشد نیز می تواند با استفاده از لیزر حکاکی شود و علامت گذاری شود.

خرید مستقیم دستگاه حکاکی پلاستیک از تولیدی

خرید مستقیم دستگاه حکاکی پلاستیک از تولیدی مجموعه ما اقدام به تولید و عرضه مستقیم دستگاه حکاکی پلاستیک نموده است. همه ما می دانیم امروزه به صرفه ترین خرید، خرید مستقیم از تولیدی می باشد. ما در جهت آسان تر شدن فرایند خرید روش خرید غیر حضوری را در نظر گرفته ایم. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این محصول و مجموعه ما، استعلام قیمت دستگاه حکاکی، دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش و خرید مستقیم دستگاه حکاکی با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.