فروش لوازم طلاسازی | عرضه بدون واسطه با کیفیت ترین آنها در کشور

می دانیم که برای ساخت طلا باید از چندین لوازم استفاده کنیم؛ که از جمله مهم ترین وسایل مورد نیاز طلاسازی آن می توان به  دستگاه لیزر، دستگاه جوش و کوره طلاسازی و … اشاره کرد. فروش لوازم طلاسازی مهارت های خاص خودش را دارد، و به خاطر همین باید خرید خود را از شرکت های معتبر انجام دهیم. دستگاه چرخ نورد دستی طلاسازی دست دوم را می توان با قیمت ارزان تر خریداری کرد.
فروش لوازم طلاسازی | عرضه بدون واسطه با کیفیت ترین آنها در کشور

عرضه بدون واسطه لوازم طلاسازی در کشور

عرضه بدون واسطه لوازم طلاسازی در کشورلوازم طلاسازی در ایران به علت اینکه واسطه ها در آن دخالت دارند،  قیمت های بالایی دارند. که شما می توانید آن ها را به صورت بدون واسطه در بعضی از سایت های معتبر پیدا کنید؛ که در عرضه بدون واسطه شما مستقیما محصول را از تولید کننده دریافت می کنید.

اگر لوازم طلاسازی بدون واسطه می خواهید بهتر است در اپلیکشین ها و شبکه های مجازی به دنبال آنها بگردید و به راحتی به فروشندگان و وارد کننده ها دسترسی داشته باشید. به دلیل قیمت بالا بعضی از این دستگاه ها شما می توانید آن ها را به صورت دست دوم هم تهیه کنید.

راهنمای خرید لوازم طلاسازی با کیفیت بالا

راهنمای خرید لوازم طلاسازی با کیفیت بالابرای خرید لوازم طلاسازی با کیفیت بالا باید اولین و مهم ترین چیزی که به آن دقت کرد کشور سازنده آن است. از بهترین کشور های تولید کننده می توان به کشور های: ایتالیا، آلمان و ترکیه اشاره کرد، و البته کشور چین هم محصولات نسبتا خوبی دارد ولی به دلیل بالا رفتن دلار از لوازم نامرغوب چین وارد ایران می شود.

 باید دقت لازم را در خرید خود انجام دهیم، چون طلاسازی نیازمند هزینه زیادی است باید مناسب با کاری که می خواهیم انجام دهیم لوازم مربوط به همان را بخریم؛ مثلا اگه به صورت دستی بخواهید استفاده کنید از دستگاه فرز و ذوب می توانید استفاده کنید، ولی اگر می خواهید حرفه ای تر و در تولید چیز های بیشتر باید دستگاه بخار طلاسازی را خریداری کنید. که بهترین آن محصول کشور ترکیه می باشد که دارای کیفیت بالایی است.

فروشندگان لوازم طلاسازی در کشور

فروشندگان لوازم طلاسازی در کشور فروشندگان لوازم طلاسازی در کشور زیاد هستند ولی بهترین آن ها را می توان در شهر تهران پیدا کرد؛ و اینکار را از طریق سایت یا اپلیکشن ها به راحتی می توان پیدا کرد.

و یکی از فروشندگان سایت ها هستند که از طریق آنها می توانید محصولات خود را بدون واسطه با قیمتی که می خواهید در داخلش پیدا کنید؛ و تمامی ابزار مناسب طلاسازی رو در آنجا پیدا کنید که سایتی است که شما رو مستقیما به فروشنده متصل می کند .

انواع لوازم طلاسازی کدام اند؟

انواع لوازم طلاسازی کدام اند؟وسایل لازم برای انگشتر سازی و طلاسازی که مهم ترین آن ها عبارتند از :

  1. دستگاه لیزر طلا که برای برش استفاده می شود
  2. دستگاه جوش طلا
  3. دستگاه چرخ نورد برقی 
  4. دستگاه چرخ نورد دستی 
  5. دستگاه فرز 
  6. کوره طلا سازی یا ذوب 
  7. دستگاه ریخته گری
  8. دستگاه بخار 
  9. دستگاه ابکاری طلا

که اگر بخواهیم قیمت چندتا از محصولات بالا را بررسی کنیم؛ قیمت دستگاه بخار طلاسازی که در چند نوع مختلف 3 لیتری 5 لیتری و 10لیتری که از 950هزار تومان تا 6 میلیون تومان قیمت آن می باشد. قیمت دستگاه آبکاری طلا بستگی به کاری که با آن انجام میدهید از یک میلیون پانصد هزار تومن تا 8 میلیون تومان می باشد . قیمت دستگاه ریخته گری طلا هم از 8 میلیون تومان تا 15 میلیون تومان براساس فاز برقی و… به این صورت می باشد.

لیست شرکت های پخش کننده لوازم طلاسازی در کشور

لیست شرکت های پخش کننده لوازم طلاسازی در کشورشرکت های پخش کننده لوازم طلاسازی  که بیشترین آنها در شهر تهران هستند و شما با چند جستجو ساده در اینترنت می توانید بهترین آن را پیدا کنید ولی بیشتر این شرکت ها را باید از طریق فروشندگان لوازم طلاسازی پیدا کرد چون این شرکت های فروش به صورتی هستند که شما محصول خود را به فروشنده سفارش داده و فروشنده از شرکت وارد کننده تهیه می کنند.  

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *