قیمت بهترین دستگاه برش لیزر معرق

از جمله مهم ترین عوامل در خرید دستگاه برش لیزر معرق، می توان به مواردی چون قیمت دستگاه؛ گارانتی معتبر، خدمات پس از فروش به خصوص امکان تعمیر دستگاه، تامین قطعات با قیمت و کیفیت مناسب و همچنین سیستم ایمنی دستگاه مانند سیستم های ضد آب، سوییچ محدود، دکمه ایست اضطراری و … اشاره داشت که هر یک از این عوامل؛ می توانند جز فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت محصولات برش لیزری، باشند.

قیمت بهترین دستگاه برش لیزر معرق

آشنایی با دستگاه برش لیزر مدرن

آشنایی با دستگاه برش لیزر مدرن دستگاه های حک لیزری برای حک بر روی اشیا  مختلف مثل پارچه، فلزات(طلا، مس، آلومینیوم و…)، چوب، نمد، پلکسی، سنگ و… استفاده می شود. 

برای آشنایی با دستگاه برش لیزر مدرن ابتدا مطلب کوچکی راجع به تاریخچه آن بگوییم، تاریخچه این دستگاه بر می گردد به سال های 1965 که اولین بار برای برش الماس اختراع شد بعد ها با تکامل آن دستگاه و ایده های جدید تر، دستگاه برش لیزری اختراع شد و به ساخت دستگاه برش لیزری پرداختند . 

استفاده از این دستگاه ها روز به روز گسترش می یابد و در صنایع ای مثل، صنعت تولید، زرگری، دکوراسیون داخلی فضا ها، تبلیغات، صنعت مد و… کاربرد دارد. 

در زمان های گذشته، فکر می کنم شاهد این روند سخت، برش فلزات دستی بدون دستگاه بوده اید، با وجود این دستگاه های برش لیزر، کار در برش فلز و متریال های دیگر بسیار آسان شده است.

دستگاه برش لیزری کار برش را با کیفیت و با دقتی بالاتر از کار با دست به ما تحویل می دهد.

از مزایای محصولات برش لیزری می توان به کیفیت بالا، قیمت مناسب آن و دقت بالای کار با آن اشاره کرد.

دستگاه های لیزر به طور خلاصه به سه دسته تقسیم می شود؛

1- دستگاه های برش لیزری فلزات

2-دستگاه های حکاکی فلزات

3-دستگاه حکاکی غیر فلزات

دستگاه های برش لیزری خود به دو دسته کلی تقسیم می شود؛ 1-دستگاه برش لیزری فایبرگلاس

2-دستگاه حکاکی و برش فلزات Co2

برش لیزری با اشعه لیزر از خروجی دستگاه لیزر صورت می پذیرد. 

روند کاری این دستگاه ها به این صورت است؛ اشعه لیزر به هر کجا که برخورد کند، آن نقطه ذوب و تصعید می شود و یا می سوزد و توسط فشار قوی گاز از روی سطح جسم زدوده می شود.

فروشنده دستگاه برش لیزر معرق در تهران

فروشنده دستگاه برش لیزر معرق در تهران با توجه به کاربرد روزافزون محصولات برش لیزری در صنایع مختلفی چون بسته بندی، طلاسازی، دکوراسیون، پوشاک و …؛ دستگاه مدنظر شما با گارانتی معتبر، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش؛ از برترین و خوشنام ترین برندهای بازار ایران و جهان، ارائه می شود.

همچنین انواع تیوب؛ پاور و کلیه قطعات دستگاه برش لیزر معرق قابل تهیه بوده و در صورت نیاز، تعمیرات آن نیز توسط یک تیم مجرب و باسابقه انجام می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *