فروش قلم تراش طلاسازی در بازار ایران| خریداران ارزان ترین آنها در کشور

قیمت روزانواع دستگاه نورد طلا سازی

چگونه یک دستگاه خوب را خریداری کنیم؟اولین کاری که باید در خریدو قیمت دستگاه نورد طلا سازی توجه کنیم کیفیت فولاد آن است که بتواند وزن زیادی را تحمل کند.پرفروش ترین مارک دستگاه نورد سی ان سی که با کیفییت ترین دستگاه که درایران و خارج از ایران شناخته شده است.

قیمت روزانواع دستگاه نورد طلا سازی

دستگاه نورد طلا سازی چیست؟

دستگاه نورد طلا سازی چیست؟دستگاه نورد طلا سازی یا چرخ نورد کاربرد اصلی را در طلا سازی دارد ک لازمه هر کارگاه طلا سازی است ، این دستگاه طلا را به شکل های مختلف قطعه قطعه میکند، باید غلتکهای آن از جنس فولاد بسیار باکیفیت باشد ،  که بعد از چند مدت کار طولانی دچار نقص و ضرر نشود، زیرا همه اجزای ان تحت فشار زیادی هستند  و لازمه این است ک دستگاه نورد بسیار قوی و بادوام باشد چند نکته در مواقع استفاده  از چرخ نورد را رعایت کنیم، که برای دستگاه هیچ مشکلی بوجود نیاید.

نگاهی به صنعت ساخت دستگاه نورد

نگاهی به صنعت ساخت دستگاه نوردتولیدکنندگان  این دستگاه را به طور پیشرفته تر با تکنولوژی روز دنیا برای کارفرما فراهم می کنند. نورد برقی و نورد دستی، این دستگاها هر روز از نظر کیفیت و قطعات و نوع موتور های دستگاه و لوازم جانبی پیشرفته تر میشوند.با پیشرفت علم بشر به راحتی  و ساخت دستگاه ها دچار تحول می شود یکی از شهر های ایران که بزرگترین معادن طلا را در خود جای داده  مشهد مقدس است که دارای ۳۶۰کارگاه در زمینه طلا سازی که همگی دارای کد شناسایی هستن شهرهای چون نیشابور, تربت حیدریه،دارای ذخایر  کشور محسوب میشوند. برای خریداری و اطلاع قیمت روز دستگاه نوردبه صورت تک و عمده به کارخانه ها و تولیدکنندگان در استان ها و شهر های مختلف مراجعه کنید.امروزه کارخانه ها و تولیدات برای فروش بیشتر محصول خودقیمت ان را کاهش داده اند یعنی ارزان بودن قیمت دستگاه نورد طلا سازی ارتباطی با بی کیفیت بودن محصول ندارد این دستگاه در سایز های بزرگ و کوچک و سرد و گرم طراحی و تقسیم میشوند، نورد های که در سایز های بزرگ طراحی میشوند مخصوص کارگاه های بزرگ هستند و نورد های کوچک مخصوص کارگاه های کوچک هستند و میتوان انها را نورد رو میزی نامید کاربرد دستگاه نورد طلا این است که توانایی در چرخش غلتک ها را  ومقایس درزه ها بین غلتک هارابرای رسیدن ورق ها به ابعاد مدنظر ما است. این دستگاه نورد و ورق ها و شمش ها را در دوجهت رفت و بازگشت کنترل می کند. چند نکته ک به ما کمک میکند یک دستگاه سالم داشته باشیم!1.باید مواد مورد استفاده را  از قبل خشک کنیم که به دستگاه اسیب نرساند2.تمیز کردن دستگاه نورد یک اصل اساسی است که به خراب نشدن دستگاه کمک میکند توجه داشته باشید هرگونه نقص در دستگاه بوجود امدبه متخصصان دستگاه نورد طلا سازی مراجعه کنید هیچ اقدام سرخود در رابطه با تعمیر دستگاه انجام ندهید . و اما چرخهای نورد یا دستی هستن یا برقی اگر کار شما بسیار اسان  و حجم ان در حد متوسط است باید چرخ دستی خریداری کرده که داری قطر توپی 57mmو غیره هستند،اگر کارشما بسیار سخت و طولانی است از چرخ نورد برقی استفاده کنید ک دارای غلتک باشیار6/5است کسانی که دوست دارن کارگاه احداث کنند ومتاسفانه توان خرید دستگاهای نوردطلا سازی را ندارندمیتوانند از دستگاهای دست دوم خریداری کنند این دستگاها در مراکزی که دستگاه نو و دست دوم دارندو موجود هستند خریداری کرده و برای خرید دستگاه دست دوم از متخصصان تعمیر دستگاه کمک بگیرید  

مزایا استفاده از دستگاه نورد طلا سازی

مزایا استفاده از دستگاه نورد طلا سازییکی از مهم ترین مزایای دستگاه نورد طلا ساز قطعه قطعه کردن، لایه لایه کردن و شکل دادن به طلا است اگه ب زمان عقب بر گردیم میبینم ک مردم برای شکل دادن به طلا و.. از ابزار های دستی استفاده میکردن، ولی امروزه این دستگاه از نظر زمان و هزینه برای کارگاه ها بسیار بصرفه تر است. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *