قیمت فرز انگشتی طلاسازی | تولید انواع مختلف آن در سراسر ایران

دستگاه فرز جزو آن دسته از دستگاه هايى مى باشد كه در زمينه هاى مختلف از آن استفاده هاى زيادى مى شود و كاربرد فراوانى دارد. در صنعت طلاسازى به دليل اين كه كار با ظرافت بالايى بايد انجام شود از نوع انگشتى آن استفاده مى شود، كه البته قیمت فرز انگشتی طلاسازی نسبت به بقيه مدل ها بالاتر است. همان طور كه در بالا عنوان شد به دليل اين كه اين دستگاه بسيار كاربردى است توليد انواع مختلف آن در سراسر ايران انجام مى شود و هر كدام از مدل ها در صنعت خاصى مورد استفاده قرار مى گيرند.

قیمت فرز انگشتی طلاسازی | تولید انواع مختلف آن در سراسر ایران

تولید انواع مختلف فرز انگشتی طلاسازی در کشور

تولید انواع مختلف فرز انگشتی طلاسازی در کشورهمانطور كه در بالا عنوان شد در صنعت طلاسازى از نوع انگشتى فرز استفاده مى شود كه آن هم خود مدل هاى مختلفي را دارد كه توليد انواع مختلف فرز انگشتى طلاسازى در كشور صورت مى گيرد.

فرز زرگری انواع مختلفى دارند كه عبارتند از :

  • فرز انگشتی پدالی
  • فرز انگشتی برای حکاکی
  • فرز آویز

كه هر كدام از اين فرزها در صنعت طلاسازى براى قسمت خاصى از ساخت طلا استفاده مى شوند و بستگى به اين دارد كه چه نوع طلا و يا سنگى را مى خواهند طراحى كنند و روى آن را نقش و نگار ايجاد نمايند.

لیست قیمت فروش فرز انگشتی طلاسازی در ایران

لیست قیمت فروش فرز انگشتی طلاسازی در ایرانهمان طور كه در بالا اشاره شد فرز انگشتى انواع مختلفى دارد در اين قسمت مى خواهيم به ليست قيمت فرز انگشتى طلاسازى در ايران اشاره نماييم.

قيمت دستگاه هاى فرز انگشتى از صد هزار تومان شروع و مدل هاى با كيفيت بالاى آن به ميليارد هم مى رسند در كل فرز انگشتى به دو نوع ارزان و قيمتى تقسيم مى شود.

فرز انگشتی ارزان : از اين فرز براى كارهاى بزرگى استفاده مى شود كه حساسيت و ظرافت بالايى نداشته باشد و دقت كار خيلى بالا نباشد.

فرز انگشتى قيمتى: اين نوع فرز به دليل اين كه دقت بسيار بالايى دارد و قسمت سر آن خيلى تيز است جهت كارهاى با ظرافت بالا و ارزش بالا استفاده مى شود.

عرضه مستقیم فرز انگشتی طلاسازی در کشور

عرضه مستقیم فرز انگشتی طلاسازی در کشورنمايندگى هايى كه عرضه مستقيم فرز انگشتى طلاسازى در كشور را دارند همه ي مدل هاى فرز انگشتى را عرضه مى كنند و خريداران با توجه به نيازشان آن ها خريدارى مى نمايند.

به دليل اين كه کاربرد فرز انگشتی در صنعت بسيار زياد است و از انواع مختلف آن در كارهاى مختلف استفاده مى شود در نمايندگى ها انواع مختلف فرز انگشتى عرضه مى شود تا افراد با توجه به نياز خود بتوانند به راحتى انواع مدل ها خريدارى نمايند. براي مثال اگر در كارهاى ضخيم از فرز نازك استفاده شود چندين بار تيغه شكسته مى شود و نياز به تعويض دارد.

در نمايندگى ها به دليل اين كه عرضه به صورت مستقيم انجام مى شود قيمت هم مناسب تر است.

خریداران فرز انگشتی طلاسازی در ایران

خریداران فرز انگشتی طلاسازی در ایرانخريداران فرز انگشتى طلاسازى در ايران بيشتر افرادى هستند كه در صنعت طلاسازى فعاليت مى كنند و با توجه به شغل و حرفه اى كه در آن فعاليت مى كنند نياز به فرز انگشتى دارند.

 در اين نمايندگى ها ابزار زرگری دست دوم نيز به فروش مي رسد و افرادى كه در اين زمينه فعاليت مى كنند مى توانند براى اين كه هزينه وسايل شان كمتر شود از ابزار دست دو سالم استفاده بكنند كه هم هزينه كمى بكنند و همچنين بتوانند با آن وسايل دست دوم نياز خود را برطرف كنند.

عوامل موثر در قیمت گذاری فرز انگشتی طلاسازی در کشور

عوامل موثر در قیمت گذاری فرز انگشتی طلاسازی در کشوراز عوامل موثر در قيمت گذارى فرز انگشتى طلاسازى در كشور مى توان  به جنس تيغه اشاره نمود، هر چه جنس تيغه محكم تر باشد و در كار دوام بالاترى را داشته باشد قيمت دستگاه فرز انگشتى بالاتر مى رود.

مورد دوم بايد يه ظرافت تيغه اشاره نمود كه تاثير بسزايى در قيمت گذاري دستگاه فرز انگشتى دارد.

و مورد آخر جنس بدنه و وزن آن است كه هر چه سبك تر باشد در هنگام كار راحت تر است و شخصى كه با آن كار مى كند راحت تر و بدون خستگى كارش را انجام مى دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *