قیمت لیزر حکاکی چرم در بازار تهران

قیمت عمده لیزر حکاکی چرم به کیفیت و طراحی آن بستگی دارد. لیزر چرم سازی در شکل دهی و تولید انواع چرمها بکار می رود و در هنگام خرید، توجه به کیفیت مواد به کار رفته در آن بسیار مهم است، لیزر چرم سازی باید، جنس مرغوب و طراحی دقیق و اصولی داشته باشد. لیزر حکاکی چرم هم در داخل تولید می شود و هم نوع وارداتی آن در فروشگاه های لوازم چرمی موجود می باشد.

قیمت لیزر حکاکی چرم در بازار تهران

توضیحاتی پیرامون لیزر حکاکی چرم

توضیحاتی پیرامون لیزر حکاکی چرم لیزر حکاکی چرم در زمره دستگاه های لازم و ضروری صنعت چرم سازی است. بوسیله این دستگاه نقش و نگار و انواع طرح را بر روی چرم ایجاد می کنند و زیبایی و جلوه چشم نواز به چرم می دهند. این دستگاه دارای انواع مختلفی است که هر کدام کاربرد متفاوتی دارد، لیزر ها بیشتر یک تیغه و دو تیغه هستند و در ساخت چرم با سایزهای مختلف استفاده می شوند.

لیزر انگشتی مینیاتوری نیز برای حکاکی خیلی ظریف بر روی چرم استفاده می شود. از انواع دیگر دستگاه لیزر نوع عمودی و افقی می باشد. نوع عمودی لیزر روی محور قائم قرار گرفته و برای تراشیدن سطوح چرم استفاده می شود. نوع افقی آن دارای محور افقی است و روی میزی قرار گرفته است که میز این لیزر دور یک محور عمودی می چرخد.

در گذشته چرمسازان سنتی از سوهان بجای لیزر حکاکی چرم استفاده می کردند. لیزر حکاکی چرم برای تولید چرم بکار برده می شود و جزو لوازم اصلی چرمسازی محسوب می شود. بوسیله تیغه لیزرهای کوچک در قطعه چرمهای گود و عمیق که با سوهان و وسایل سنتی نمی توان کاری انجام داد استفاده می شود

تیغه های فلزی دستگاه لیزر انواع مختلفی دارد، از تیغه لیزر مخروطی برای ایجاد سوراخ مخروطی استفاده می شود. تیغه فلز غلتکی برای صاف کردن و تمیز کردن درزهای سطوح لحیم کاری شده استفاده می شود. تیغه لیزر کروی برای ایجاد سوراخ در چرم، جهت جایگذاری مروارید و تمیز کردن اطراف پوسته سوراخ شده استفاده می شود.

کارخانه فروش لیزر حکاکی چرم

کارخانه فروش لیزر حکاکی چرم کارخانه لیزر چرم سازی، نمایندگی فروش محصولات داخلی و وارداتی خود را به شرکت هایی در سراسر ایران از جمله نمایندگی خود در شمال کشور می دهند تا خریداران به راحتی نسبت به خرید دستگاه های مورد نیاز خود چه بصورت حضوری و چه از طریق اینترنت و سایت شرکت اقدام نمایند و اگر در شهری نمایندگی فروشگاه نباشد دسترسی به سایت شرکت و ثبت خرید بسیار راحت و در دسترس است.

از این رو امروزه فروش لیزر حکاکی از روش های جدید استفاده می کند و تلاش می کند تا قیمت لیزر حکاکی به حداقل ممکن کاهش یابد تا هم وطنان راحت تر بتوانند آن را خریداری کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.