کارخانه تولید دستگاه لیزر فلزات

عملیات دستگاه لیزر فلزات به طور سنتی از عملیات های مکانیکی یا دستی استفاده می کند اما دستگاه برش لیزر می تواند گزینه ای مناسب، موثر و مقرون به صرفه برای ساخت فلز باشد. تجهیزات لیزر از نظر طراحی و کاربرد از سایر دستگاه های برش متمایز است. به عنوان مثال، برش های لیزری با مواد تماس مستقیم ندارند و به منابع انرژی با قدرت بالا اعتماد می کنند و تحمل برش اجسام و بافت های سخت تری دارند و به طور کلی برای به حداکثر رساندن دقت بهترین انتخاب هستند

کارخانه تولید دستگاه لیزر فلزات

دستگاه لیزر فلزات چگونه کار می کند؟

دستگاه لیزر فلزات چگونه کار می کند؟ دستگاه برش لیزر فلزات یک فناوری صنعتی است که برای حکاکی و برش انواع اجسام کوچک و بزرگ کاربرد دارد. شیوه کار این دستگاه ها به گونه ای است که از اشعه لیزر برای برش و حکاکی استفاده می شود. بسته به نوع فناوری دستگاه برش لیزری، می تواند انواع متفاوتی از لیزر را ایجاد کند. به طور کلی می توان به لیزر گازی، لیزر شیمیایی، لیزر رادیو اکتیو و لیزر جامد در این دستگاه ها اشاره کرد.

دستگاه لیزر فلزات به منظور برش دادن ماده اضافی و شکل دادن قطعه کار به یک طرح خاص، یک جریان متمرکز از اشعه ها را به یک ناحیه دقیق از قطعه کار ارسال می کند ، شده و متمرکز شده لیزر از طریق آینه ها و فیبرهای نوری به سمت هد دستگاه هدایت می شود و بر روی سطح کار تابانده شده و بسته به نوع سفارش برش یا سوراخکاری بر روی فلز انجام می شود. در پایان نیز با گاز فشار بالا سطح کار تمیز شده و صیقل می یابد.

حذف بخش عمده ای از عملیات مکانیکی و فیکس کردن قطعات اصلی دستگاه استهلاک و خرابی لیزر فایبر را تا حد زیادی کاهش داده است. پرتوی تولید شده در انواع قوی تر و پر مصرف تر دستگاه برش لیزری فلزات توان برش زنی بالایی دارد. و انواع لوله، پروفیل ها، ورق های فلزی با ضخامت بالا را از طریق آن می توان برش داد. نوع منبع لیزر و توان خروجی دستگاه امکان ایجاد برش زنی با قدرت های بالا برای مصارف مختلف را فراهم می نماید.

بازار فروش دستگاه لیزر فلزات

بازار فروش دستگاه لیزر فلزات دستگاه‌ های برش و حکاکی لیزری، با توجه به نوع شرکت و کشور سازنده دارای سخت افزار و نرم افزار مختص به خود هستند. به همین منظور اپراتورهای هر دستگاه باید دوره های آموزشی مرتبط با آن دستگاه ها را طی کند.

هم اکنون شما عزیزان میتوانید برای اطلاعات بیشتر ، خرید و فروش دستگاه لیزر فلزات یا دانستن قیمت دستگاه لیزر فلز ، شما عزیزان میتوانید هم اکنون از اینجا اقدام فرمایید و با ما خریدی مطمئن و دل انگیز را تجربه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *