تولید کننده دستگاه حکاکی فلز ایرانی

دستگاه حکاکی فلز را می توانید از طریق همین مرکز خریداری نمایید. این دستگاه می تواند به صورت مستقیم برای حکاکی بسیاری از فلزات مورد استفاده قرار بگیرد. تولیدکننده دستگاه حکاکی فلز، این محصول را برای فروش مستقیم در بازار عرضه نموده است.

تولید کننده دستگاه حکاکی فلز ایرانی

روش های حکاکی روی فلزات

روش های حکاکی روی فلزات حکاکی تکنیکی است که از ساختن حک کردن روی یک صفحه فلزی با یک ابزار یا یک مورتان (اسید) تشکیل شده است.

این کار به صورت دستی و با استفاده از ابزاری انجام می شود که مستقیماً درون فلز حک شده است. این کار را می توان با استفاده از یک نقطه خشک، آبگیر، سنگ شکن، اسکرابر و مشعل انجام داد.

تکنیک (تراشیدن یکنواخت صفحه به صورت سوراخ های کوچک به لطف ابزاری به نام سنگفرش) چاپ سیاه مرده را ممکن می کند.
جنبه مخملی سیاهان و نرمی مقادیر خاکستری مختص تکنیک mezzotint است که مانند تکنیک Burin به مهارت فوق العاده ای و تجربه زیادی نیاز دارد.

اچینگ یک تکنیک حکاکی است که از اسید نیتریک برای گاز گرفتن در صفحه فلزی استفاده می کند. کلرید فریک که کمتر سمی است نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد. مطابق نتیجه مورد نظر، تکنیک های مختلفی برای محافظت از فلز وجود دارد و قطعات را برای گزش در معرض قرار می دهد.


پس از اتمام تصویر، صفحه فلزی در یک سینی اسید یا کلرید فریک فرو می رود. این گاز به جاهایی از فلز که لاک برداشته شده گاز می زند. هرچه صفحه در اسید بیشتر باقی بماند، گاز گرفتن عمیق تر می شود: اسید فقط به مکانهایی محافظت می شود که مس محافظت نمی شود. جوهر در شیارها قرار دارد، پس از چاپ در زیر مطبوعات روی کاغذ ظاهر می شود.

فضاهای سفید قسمت هایی است که توسط لاک محافظت می شود.

این فرآیند، همچنین به عنوان “حکاکی چسبان” نیز گفته می شود، این امکان را می دهد که کاغذ یا پارچه را مستقیماً روی لاک بکشید. بعد از حمام اسیدی، گاز گرفتن شبیه به نقاشی مداد گرافیتی است.
لاک نرم نیز می تواند برای ایجاد اثرات مواد با گیاهان یا منسوجات استفاده شود.

این فرایند شامل پوشاندن یک صفحه فلزی با لایه ای از پودر روزین است.
بعد از پخت و پز، دانه‌های رزین ذوب شده و به صفحه می چسبند.

نیش زدن بین تمام این نقاط ریز و درشت که به عنوان فضاهای سفید انجام می شود صورت می گیرد. این فرایند باعث می شود با توجه به مدت زمان حمام های اسیدی، سطحی از نقاط ایجاد شود تا خطوط با سطوح مقادیر مختلف.

این روش باعث می شود که مستقیماً با یک برس و مخلوطی از پودر قند و جوهر هندی بطور مستقیم بر روی صفحه یا روی آبزیانایی که برای حمام اسید آماده شده است بکشید. این طرحی است که پس از چاپ به رنگ سیاه ظاهر می شود.

این تکنیک حکاکی شامل نقاشی با قلم مو (یا پر) است که در روغن اسطوخودوس مستقر شده است، مستقیماً روی لاک الکل. قسمت هایی که در معرض روغن اسطوخودوس قرار دارد در حمام اسید گاز گرفته می شود و در هنگام جوهر زدن فضاهای سیاه ایجاد می کند.

قیمت فروش مستقیم دستگاه حکاکی فلز

قیمت فروش مستقیم دستگاه حکاکی فلز ذستگاه حکاکی فلز دارای کاربردهای متنوعی می باشد. کسی که مهارت داشته باشد می تواند به راحتی با استفاده از آن اقدام به درست کردن بشقاب ها، کاسه ها و گلدان های زیبا نماید. قیمت فروش این دستگاه وقتی به صورت مستقیم از کارخانه  خریداری شود بسیار مقرون به صرف تر است. از این رو بسیاری از خریداران تمایل دارند تا برای خرید کالای مورد نظر خود به کارخانه مراجعه نمایند.

قیمت دستگاه حکاکی و دستگاه حک برند در این مرکز را می توانید از طریق کارشناسان فروش استعلام نمایید. آن ها می توانند به شما کمک کنند تا بتوانید دستگاه متناسب با نیاز خود را خریداری کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *