خرید عمده دستگاه های طلاسازی

انسان همیشه زیبایی ها را دوست دارد و تلاش می کند هر روز بر آن بیفزاید. طلا یک نوع فلز بسیار زیباست که در میان مردم و بیشتر خانم ها پرطرفدار است چرا که زیبایی خاصی به انسان می بخشد. اما طلا یک فلز گران بها است و تولید و ساخت آن نیازمند دقت بسیار زیاد است. دستگاه های طلاسازی از گذشته تاکنون تغییرات زیادی داشته و امروزه از دستگاه های طلا سازی لیزری استفاده می شود. 

خرید عمده دستگاه های طلاسازی

آشنایی با دستگاه های طلاسازی

آشنایی با دستگاه های طلاسازیتاکنون هیچ  ماده ای به اندازه نتوانسته نظر مردم را به خود جلب کند چرا که بسیار درخشان است. طلا را معمولا همراه مس و روی مخلوط می کنند چرا که طلا خالص خیلی نرم است و قابلیت ایجاد طرح روی آن امکان پذیر نیست. پس از مخلوط کردن،  براساس درصد خلوصی که طلا دارد عیار برای آن مشخص می کنند: 

  • طلای 24 عیار دارای 99.9 درصد طلا است.
  • طلای 22 عیار دارای 91.7 درصد طلا است. 
  • طلای 18 عیار دارای 75 درصد طلا است. 
  • طلای 14 عیار دارای 58.3 درصد طلا است. 
  • طلای 12 عیار دارای  50 درصد طلا است. 
  • طلای 10 عیار دارای 41.7 درصد طلا است.

قیمت هر گرم طلا نسبت به درصد خلوص آن متفاوت است اما رایج ترین طلا، عیار 18 عیار است. 

طلا سازی برای اولین بار در زمان اسکندر مقدونیه باب شد. برای ساخت طلا از دستگاه مختلفی استفاده می کنند که هر کدام کارایی مختص خود را دارند. ساخت طلا مراحل زیادی دارد که در اینجا آنها را شرح می دهیم: 

مرحله اول: اولین نکته برای ساخت طلا، در نظر گرفتن شرایط بازار و خواست مشتری است که وابسته به فرهنگ ها و عرف محل زندگی مردم متغیر است برای مثال در مناطق جنوب کشور طلای زرد را می پسندند، در مناطق شمال غرب کشور طلای زرد با  ضخامت بالا را می پسندند و در مناطق مرکزی کشور مخلوط طلا سفید و زرد رنگ را می پسندند. پس باید در ساخت طلا توجه کنیم چیزی که مشتری می خواهد را بسازیم. 

مرحله دوم: در این مرحله ایده و طرح مورد نظر را آماده می کنند و برای استفاده طلا ساز آماده می کنند.

مرحله سوم: حال به مرحله قالب سازی می رسند و از دستگاه های پرینتر 3 بعدی استفاده می کنند. اگر دنبال دستگاه قالب سازی 3 بعدی هستید دستگاهی انتخاب کنید که رزین با کیفیتی در هنگام ریخته گری تولید کند. 

مرحله چهارم: در این مرحله ریخته گری را انجام می دهند که بسیار حساس است و نیازمند دقت و تمرکز بسیار بالاست. 

مرحله پنجم: حال باید طلا ساز با مهارت و هنر خود ابتدا طلا را سوهان کاری و پرداخت کند و سپس بعد از مخراجکاری، آبکاری کند  و برای رفتن به پشت ویترین تمیز کاری های لازم را انجام دهد.

جایگاه انواع دستگاه طلاسازی ایرانی در بازار اروپا

جایگاه انواع دستگاه طلاسازی ایرانی در بازار اروپاانواع دستگاه های طلا سازی در کشورمان ایران با پیشرفته ترین مدل های حال حاضر دنیا تولید می شود که کشور های خلیج فارس از خریداران اصلی آن محسوب می شوند. 

ترکیه یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستگاه های طلا سازی جهان است اما کشورمان ایران هم با تولید پیشرفته ترین دستگاه های طلا سازی در جهان توانسته با این کشور رقابت کند. 

بازار خرید و فروش دستگاه های طلاسازی در سراسر کشور

بازار خرید و فروش دستگاه های طلاسازی در سراسر کشوربرای خرید دستگاه طلاسازی باید  پارامتر هایی از نظر قیمت و کارایی دستگاه های طلا سازی را در نظر  بگیرید که چند مورد آنها اشاره می کنیم: 

  • دستگاه طلا سازی cnc ویژه النگو و حلقه 
  • دستگاه طلا سازی cnc ویژه تراش رو و داخل النگو 
  • دستگاه طلا سازی cnc گوی تراش 
  • دستگاه طلا سازی cnc برای پلاک 
  • دستگاه قالب سازی 
  • دستگاه نورد سازی 

از ویژگی دستگاه های طلاسازی درجه یک که معروف ترین آنها دستگاه های لیزری است می توان به سرعت و دقت بالا و همچنین عدم نیاز به پردازش بعد از برش اشاره کرد. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *