عرضه مستقیم دستگاه حکاکی لیزری

دستگاه حکاکی لیزری و برش لیرزی برای انواع مواد و جنس های مختلف اعم از چرم,نمد,سنگ,پارچه,چوب,پلکسی و کاغذ و انواع فلزات و استیل کاربرد دارد.امروزه از این دستگاه در صنعت های مختلف مانند طلا سازی , بسته بندی ,برش لباس و پوشاک و مد , دکوراسیون داخلی و تبلیغات کاربری دارد.تکنولوژی و فناوری دستگاه حک و برش بر اساس پرتو لیرز و فایبر می باشد.در صنعت پوشاک علاوه بر برش برای برچسب زنی و مارک زنی و حک کاربری دارد.

عرضه مستقیم دستگاه حکاکی لیزری

تفاوت دستگاه حکاکی لیزری و دستی

تفاوت دستگاه حکاکی لیزری و دستی دستگاه لیرزی و حکاکی با پرتویی به نام فایبر کار می کند و برای برش و حکاکی انواع فلزات اعم از فولادهای ضد زنگ ,آلومینیوم,استیل آلات, ابزار ,فلز برنج, تیتانیوم کاربرد دارد و انواع نمونه های حکاکی لیزری مانند بارکد,شماره سریال ,متن و آرم را از طریق دستگاه لیزر می توان حکاکی کرد.این دستگاه برای کارخانه ها برای ساخت سریع و ارزان تر نمونه های اولیه استفاده دارد.اهمیت این دستگاه در چاپ و تولید نمونه حائز اهمیت است.

این دستگاه توسط کامپیوتر هدایت می شود به این صورت که طرح ها از طریق نرم افزار ها طراحی می شود و سپس برای دستگاه لیرز فرستاده می شود و باکلیک یک دکمه به صورت اتوماتیک دستگاه کار برش را انجام می دهد.

در گذشته برای حکاکی و برش از دستگاه های دستی و ساده استفاده می شده است,اما در حال حاضر از دستگاه های لیزری دارای تکنولوژی پیشرفته استفاده می کنند.

تفاوت دستگاه حکاکی لیزری با دستگاه های دستی قدیم:

مزایا و خدمات حکاکی لیزری دستگاه امروزی بسیار بالا است.در دستگاه برش لیزری بین ابزار برش و قطعه مورد نظر هیچ تماسی برقرار نمی شود.علاوه بر این دقت بالای دستگاه  برش لیزری مدرن نسبت به دستگاه های قدیمی است.همچنین سرعت عمل دستگاه حکاکی و برش مدرن بالاتر است.برش دستگاه بدون سر و صدا و لرزش های جانبی در مقایسه با دستگاه های قدیمی است.همچنین امنیت این دستگاه ها بالاتر از دستگاه های قدیمی است.

در کسب و کار امروزی مخصوصا در صنعت تبلیغات این دستگاه بسیار پر کاربرد و در آمد زا است قیمت این دستگاه با توجه به سود آوری آن بسیار پایین است.

قیمت بهترین دستگاه حکاکی لیزری در تهران

قیمت بهترین دستگاه حکاکی لیزری در تهران قیمت دستگاه برش لیزری با توجه به امکانات و کاربری که دارد بسیار مقرون به صرفه است و می توان با داشتن یک دستگاه حکاکی و برش به سود خوبی رسید.در خرید این دستگاه مواردی را باید در نظر گرفت مانند:تجربه دیگران در خرید دستگاه و برند های مختلف و طرز استفاده از دستگاه _گارانتی دستگاه_سیستم ایمنی دستگاه.

در شعبات و مراکز خرید دستگاه لیزر در تهران میتوان خریدی مقرون به صرفه و مطمئنی انجام داد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *