فرز انگشتی حکاکی طلا | تولید آن در اندازه های مختلف در کشور

فرز انگشتی حکاکی طلا چیست و چه کاربردهای دیگری دارد؟ تولید این محصول در چه اندازهایی و با چه ویژگی هایی در کشور صورت می گیرد؟ از این وسیله در چه صنایعی استفاده می شود؟ تمامی این سوالات برای فعالین و خریداران انواع فرز ایجاد شده و همواره به دنبال یافتن جواب هایی مناسب و دقیق برای آن می باشند. توجه کنید که تولید فرز انگشتی ارزان در اندازه های مختلف با هدف افزایش دقت کار صورت می گیرد. در کشور برای تهیه آن با قیمت و نرخ ارزان می توانید از شیوه های نوین سفارش نهایت بهره را ببرید.

فرز انگشتی حکاکی طلا | تولید آن در اندازه های مختلف در کشور

خرید فرز انگشتی حکاکی طلا در اندازه های مختلف

خرید فرز انگشتی حکاکی طلا در اندازه های مختلففرز به وسیله ای برقی اطلاق می شود که جهت پردازش انواع وسایل چوبی، فلزی و … مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله ی ابزاری تقریباً شبیه دریل بوده اما دارای سه محور حرکتی میز می باشد.

در یک دسته بندی کلی انواع ماشین های فرز را می توان به دو گروه عمومی و خصوصی طبقه بندی نمود. فرز انگشتی حکاکی طلا در گروه مدل های خصوصی قرار می گیرد که برای کارهای حکاکی ظریف بر روی چوب، طلا و دیگر فلزات مورد استفاده قرار می گیرد.

فرز انگشتی سیلور یکی از برندهای پرطرفدار این محصول در بازار داخلی است که برخی مدل های جدید آن قابلیت کنترل سرعت و تعیین زاویه برش را دارا می باشند. توجه داشته باشید که برای خرید مدل های مورد نظر باید به ویژگی های کیفی و تخصصی آن توجه ویژه ای داشته باشید.

پرفروش ترین انواع فرز انگشتی حکاکی طلا در ایران

پرفروش ترین انواع فرز انگشتی حکاکی طلا در ایرانفرز انگشتی به دو مدل گلو بلند و گلو کوتاه طبقه بندی می شود. نمونه اول برای استفاده در مکان هایی که دسترسی به آنها سخت است قابلیت استفاده فراوانی دارند. توجه کنید که برای حکاکی طلا اغلب فرز انگشتی گلو کوتاه انتخاب مناسبی بوده که در مدل های مختلفی تهیه و تولید می شوند.

البته باید خاطر نشان کرد که امروزه انواع فرز مینیاتوری جزء پرفروش ترین مدل ها جهت حکاکی طلا، نقره و … در ایران به شمار می روند. این مدل فرزها مته های بسیار ظریفی دارند که کار حکاکی را آسان می کنند. سرعت این محصول بر حسب دو در دقیقه سنجیده می شود و در برخی از مدل ها قابل تنظیم است.

فرز مینیاتوری ارزان با برندهای معتبر ایرانی و خارجی را می توانید از سایت های فروش لوازم جواهرسازی تهیه و خریداری نمایید.

حراجی فرز انگشتی حکاکی طلا در کشور

حراجی فرز انگشتی حکاکی طلا در کشورفرز انگشتی برای استفاده در کارهای هنری و حکاکی که نیاز به دقت بسیار زیادی دارند به کار گرفته می شوند. در ایران برای تولید انواع محصولات سنتی و محلی در حجم بالا از این محصول بهره می گیرند. برخی از مهمترین کاربردهای انواع فرز انگشتی عبارتند از:

  • پلیش انواع فلزات
  • زنگ زدایی از فلزات
  • مجسمه سازی
  • منب کاری
  • طراحی روی طلا

صنایع تولید مبلمان، صنعت لوازم چوبی و پلاستیکی، ساخت طلا و نقره و … از جمله صنایعی به شمار می روند که جهت تولید محصولات جدید خود نیاز مبرمی به استفاده از انواع فرز انگشتی بادی، پدالی و … با کارایی بالا را دارند.

برخی از فروشندگان و مراکز عرضه مستقیم مدل های قدیمی تر مانند فرز انگشتی پدالی را با قیمت و نرخ حراجی به فروش می رسانند. در کشور برای اطلاع از قیمت و نحوه فروش این محصولات با نرخ ارزان می توانید به مراکز عرضه آنلاین مراجعه کنید.

راهنمای خرید فرز انگشتی حکاکی طلا با کیفیت بالا

راهنمای خرید فرز انگشتی حکاکی طلا با کیفیت بالادر هنگام خرید و سفارش فرز انگشتی حکاکی طلا و دیگر نمونه ها موارد مختلفی را باید مدنظر قرار دهید تا در نهایت سفارش شما متناسب با نیاز و نوع فعالیت شما باشد. برای این منظور توجه به ویژگی های تخصصی و حرفه ای این محصول اهمیت زیادی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • ابعاد فرز یعنی طول، عرض و ارتفاع
  • توان برق مصرفی بر حسب وات
  • سرعت گردش آزاد
  • قابلیت برش فلزات با زاویه
  • داشتن حفاظ

فرز مینیاتوری هیوندای ساخت کشور چین از جمله نمونه های باکیفیت موجود در بازار است که دارای طراحی ارگونومیک با هدف جلوگیری از لغزش و تعرق دست می باشد.

نحوه نگهداری از فرز انگشتی حکاکی طلا

نحوه نگهداری از فرز انگشتی حکاکی طلاتمامی فرزهای انگشتی و دیگر نمونه های موجود در بازار کیف حمل و نقل جهت نگهداری آسان و جلوگیری از ضربه می باشند. نگهداری این محصولات بسیار آسان بوده اما جهت افزایش عمر مفید آنها توصیه می شود هر از گاهی قطعات آن را با پارچه نخی تمیز کرده و از گذاشتن آن در مکان های مرطوب خودداری کنید.

فرز مینیاتوری بوش آلمان مناسب برای حکاکی های ظریف بر روی چوب، فلزات و پلاستیک گزینه مناسبی برای حکاکی طلا است. قیمت این محصول و دیگر برندهای خارجی با توجه به قابلیت های فنی و ابزارهای جانبی آن تعیین می شود.

البته خرید ارزان انواع فرز انگشتی با قیمت رقابتی از طریق سایت های اینترنتی امکان پذیر است چرا که نمایندگان شرکت های وارداتی به صورت مستقیم این محصولات را به مشتریان عمده یا خریداران جزئی عرضه می کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.