فروش دستگاه حکاکی سنگ ارزان

دستگاه حکاکی سنگ دستگاهی است،جهت ایجاد طرح های برجسته و سطحی بر روی انواع سنگ(قیمتی ،نیمه قیمتی، نمکی،ساختمانی و… ) فلزات، شیشه و… که کاربردهای متفاوتی دارد.
این دستگاه همراه تکنولوژی های دیگر پیشرفته شده است و دخالت مستقیم زور و بازوی دست و ضربات قلم و چکش بر روی سنگ را به صفر رسانده و کار بشر را آسان تر نموده .

فروش دستگاه حکاکی سنگ ارزان

مقایسه دستگاه حکاکی سنگ ایرانی و خارجی

مقایسه دستگاه حکاکی سنگ ایرانی و خارجی آیا دستگاه حکاکی سنگ ایرانی با خارجی تفاوتی دارد؟ آیا نمونه های ایرانی با نمونه های خارجی قابل رقابت است؟آیا تنها مارک و کشور تولید کننده دستگاه حکاکی تعیین کننده مرغوبیت دستگاه هست یا شرایط دیگر هم در برتری مدل دستگاه دخالت دارند؟

دستگاههای حکاکی در اندازه های مختلف و کارایی متفاوت در کشور تولید شده و به دلیل وجود متریال (material ) اولیه در کشور با قیمت ارزان و کیفیت بالا عرضه می گردد.

مهمترین نکته قابل توجه این است که بر مبنای نوع حکاکی و جنس سطح حکاکی و حجم کار حکاکی،کارایی دستگاه مشخص می شود.
 دستگاه های حکاکی با جایگذاری مته های الماسی متفاوت در محل سه نظام قابلیت حکاکی بر روی تمام سطوح سنگی(قیمتی ، نمکی ، ساختمانی و…) ،فلزی،شیشه و…. را دارد.
ابتدا باید مشخص کرد با دستگاه تراش سنگ چه جنس سنگی را می خواهیم برش،حکاکی و تراش دهیم.
اصولا سنگ نمک به خاطر بافت نرم تری که نسبت به سنگ های دیگر دارد را می توان با دستگاه برش سنگ نمک برش داد و با دستگاه تراش مخصوص به خود سنگ را با دقت حکاکی و تراش داد.
لازم به ذکر است سنگهایی از جنس های سخت طالب شرایط خاص هستند تا بتوان آنها را برش و حکاکی و تراش داد  مثل سنگ عقیق الماس و سنگ های دیگر که درجه سختی بالاتری دارا هستند و سر فرز دستگاه نیاز به مته های قوی تر الماسی و غیره که استحکام بالاتری دارند ، می باشند.
هرچه حجم حکاکی بیشتر باشد موتور دستگاه بیشتر کار می کند و این منجر به داغ شدن موتور می شود و این نشان می دهد در حجم بالا کیفیت موتور حرف اول را می زند.
 نوع حکاکی نیز بر کارآمدی دستگاه می افزاید هر چه کار عمیق تر و ظریف تر دستگاه مقاوم تر و ظریف تری مورد نیاز است.

انواع دستگاههای حکاکی دیگر که قابلیت حکاکی بر روی فلز ،چوب و… را دارد عبارتند از:

  • دستگاه حکاکی ضربه ایی اسکرایبینگ (خراشیدگی)
  • دستگاه حکاکی لیزری
  • دستگاه الکتروشیمیایی
  • دستگاه حکاکی براده برداری

قیمت روز فروش عمده دستگاه حکاکی سنگ

قیمت روز فروش عمده دستگاه حکاکی سنگ چگونه می توان خریدی مطمئنی داشته باشیم؟آیا جهت خرید دستگاه حکاکی سنگ نیازی به مشاوره داریم؟این مشاوره را از کجا می توان دریافت نمود؟قبل از هر اقدامی برای آگاهی از مدل و عملکرد دستگاه حکاکی خود بهتر است از مشاوره رایگان ، کارشناسان زبده ما بهره گرفته تا بهترین انتخاب و در نهایت خریدی رضایت بخشی داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *