فروش دستگاه حکاکی چوب ارزان

دستگاه حکاکی چوب ترکیبی از حفاری و فرز از نظر اصل پردازش است. دستگاه حکاکی چوب در صورت نیاز چندین حالت ورودی داده دارد. از آنجا که محدوده کاربردی آن بسیار گسترده است، لازم است مناسب ترین محدوده کاربرد دستگاه حکاکی چوب را درک کنید. نمونه های کم مصرف آن فقط برای صفحات دو رنگ، مدل های معماری، علائم کوچک، صنایع دستی سه بعدی و غیره مناسب است. قدرت حکاکی یشم، فلز و غیره به بیش از 1500W نیاز دارد. دستگاه حکاکی با قدرت بالا می تواند برای دستگاه حکاکی کم مصرف استفاده شود. این ماده برای برش در مقیاس بزرگ، منبت کاری و کنده کاری مناسب است.

فروش دستگاه حکاکی چوب ارزان

مقایسه دستگاه حکاکی چوب و پلاستیک

مقایسه دستگاه حکاکی چوب و پلاستیک

یکی از عوامل مهم در برش لیزری چوب تنظیم بودن میزان  خروجی در سر هد دستگاه حکاکی لیزر استکه از سیاه شدن سطح بریده شده جلوگیری می کندتمیز کردن منظم دوره ای میز دستگاه به علت خروج صمغ موجود در چوب و اثرگذاری آن در کیفیت های برش های بعدی می شودتصاویر سیاه و سفید، زمانی که روی چوب حکاکی می‌شوند طرح‌های بسیار زیبایی ایجاد می‌کنند. شما می‌توانید با ایجاد کنتراست سیاه و سفید حکاکی‌های زیباتری روی چوب داشته باشید.
مهم ترین عاملی که برش پلاستیک با لیزر را با چالش مواجه می کند جنسیت پلاستیک است. پلاستیکها بر خلاف پلکسی گلاس درصد جذب 
گرمای کمتری دارد و به همین دلیل هنگام برش به وسیله لیزر ذوب می شود. برش لیزری دارای دقت فراوانی ست اما نه در همه موارد! برش لیزری پلاستیک یکی از مواردی است که باید با احتیاط و دقت نظر بیشتری از آن استفاده کرد.

فروشنده مستقیم دستگاه حکاکی چوب

فروشنده مستقیم دستگاه حکاکی چوب

 نجام سفارشات اختصاصی در رابطه با دستگاه  حکاکی لیزری اهمیت بسیار بالایی دارد به این خاطر که دستگاه با به روز ترین سیستم ها برای عملیات لیزری مورد استفاده قرار میگیرد. قیمت دستگاه حکاکی کوچک و بزرگ یکی از مهم ترین فاکتورهایی می باشد که قبل از خرید این تجهیزات باید مد نظر قرار بگیرد و اندازه ی دقت آن ها دلیل گران یا ارزان بودن آنها است. 
مشخص بودن قیمت دستگاه حکاکی لیزری برای مشتریان قابل توجه می باشد که باید به آن توجه داشت. مشخص کردن قیمت برای واردکننده و همچنین مشخص کردن نوع پشتیبانی قرارداد خیلی مهم است. توان  دستگاه نیز اهمیت زیادی برخوردار است. این توان قابل تغییر است که برای کار روی متریال های متفاوت توان این لیزر متفاوت است
.
مساله بسیار مهمی که در تولید و ساخت دستگاه حکاکی وجود دارد، قدرت و توانایی دستگاه در ایجاد برش و کنده کاری بر روی سطوح با درجه سختی های متفاوت می باشد. با توجه به اینکه نیروی مورد نیاز برای کنده کاری و حکاکی روی چوب کمتر از حکاکی روی فلزات می باشد، در نتیجه دستگاه و تجهیزات برای این دو سطح دارای قدرت و قابلیت های متفاوتی هستند.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.