قیمت بهترین دستگاه حکاکی طلا در بازار

برای طرح دادن و حک و برش از دستگاه حکاکی طلا استفاده می شود.امروزه این دستگاه سود آور و بسیار کا آمد در صنعت طلا سازی و برش فلزات می باشد.در بین فلزات طلا بسیار گران قیمت و با ارزش تر است.یک فلز محبوب که قابلیت حک و برش را دارد.و دارای دو رنگ طلایی و سفید است که طلای سفید دارای ترکیباتی نظیر نقره و روی و پالادیوم می باشد.طلا خواص مصرفی برای فرد دارد و قیمت آن نیز بالا تر از فلزات دیگر است.

قیمت بهترین دستگاه حکاکی طلا در بازار

مزیت استفاده از دستگاه حکاکی ضربه ای

مزیت استفاده از دستگاه حکاکی ضربه ای دستگاه حکاکی ضربه ای و برش مخصوص طلا برای حک کردن عدد,کلمات و نقوش و طرح ها بر روی سطح طلا کاربرد دارد.همچنین از این دستگاه برای برش و حک انواع سنگ های با ارزش و نگین های عقیق مورد استفاده در طلا استفاده می شود.دستگاه پلاک زنی که کاربرد دیگر همین دستگاه ضربه ای است برای حک نقوش بر روی پلاک های طلا کاربری دارد.

استفاده از دستگاه های لیزری و حکاکی فلزات به نسبت مقایسه با دستگاه های قدیمی بسیار راحت تر و سرعت عمل بالا تر و کاربردی تری دارد و لرزش و صدای کمتری در مقایسه با نوع قدیمی خود دارد.

دستگاه حکاکی ضربه ای که به حکاکی سوزنی نیز معروف است روشی کاربردی در حک کردن انواع شماره متن ها و نقش و طرح بر روی همه فلزات می باشد.

روش کارایی این دستگاه به این شکل است که دستگاه با سوزن حکاکی که جنس مقاوم و محکمی در برابر فلزات از خود نشان می دهد با فرکانسی مشخص طرح و یا عدد و نوشته مورد نظر را بر روی سطح به صورت ضربه ای حکاکی می کند.

این روش هیچ محدودیت کاری ندارد و روی تمام سطوح فلزی کار خود را با سرعت بالا و کیفیت بالای حک به طور مطمئن و اطمینان بخشی انجام می دهد.

در صنعت از این دستگاه استفاده های مفیدی انجام می شود و حک بر روی انواع سطوح مانند آهن,استیل,آلومینیوم و مس و انواع ورق های فلزی و پروفیل را به راحتی و با سرعت عمل بالا انجام می دهد.

استفاده دیگر این دستگاه با کیفیت بالا و تیراژ بالا در صنعت خودرو و حکاکی روی قطعات خودرو می باشد.همچنین حکاکی بر روی انواع ابزار و قطعات ماشین آلات صنعتی و حکاکی بر روی انواع پلاک و شاسی و شماره اتاق خودرو و شماره موتور و حک بر روی انواع دیسک و لوله و کپسول امکان پذیر است.

هزینه این دستگاه با توجه به کاربرد آن در همه صنایع بسیار مقرون به صرفه است.

تولید کننده بهترین دستگاه حکاکی طلا ایرانی

تولید کننده بهترین دستگاه حکاکی طلا ایرانی انواع دستگاه لیزر طلا به دو صورت رومیزی ثابت و دستگاه حکاکی ضربه ای قابل حمل تولید می شود و به بازار کار توزیع می شود.خرید این دستگاه ها مقرون به صرفه است ولی کاربرد و مزایای بالای آن باعث سود آوری و درآمد زایی بالا می شود.خرید این دستگاه ها در فروشگاه های اینترنتی و همینطور مراکز خرید حضوری به صورت تک و عمده امکان پذیر است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *