قیمت دستگاههای cnc طلا | تولید و فروش آن در سایزهای مختلف

دستگاه تراش یکی از ابزارآلاتی است که در ساخت طلا مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت دستگاههای cnc طلا در بازار متفاوت بوده و با توجه به برنامه ریزی آن تنوع بسیاری دارد. در زمان خرید این دستگاه باید توجه داشت که برنامه ریزی آن مطابق با کار مورد نظر باشد تا بتوان در کم ترین زمان و مناسب ترین قیمت دستگاه مورد نیاز را خریداری نمود. چرخ نورد طلا سازی دست دوم نیز در بازار یافت می گردد. برای خرید دستگاه دست دوم باید دقت کافی داشت که کارایی مناسب را داشته باشد. این دستگاه را می توان از نمایندگی های فروش به طور مستقیم خریداری نمود. قیمت دستگاه تراش طلا cnc را می توان از سایت های مختلف اینترنتی به دست آورد.

قیمت دستگاههای cnc طلا | تولید و فروش آن در سایزهای مختلف

تولید دستگاه cnc طلا در سایز های مختلف

تولید دستگاه cnc طلا در سایز های مختلفتولید دستگاه cnc طلا در سایزهای مختلف در کارخانجات تولیدی انجام می شود. این کارخانجات دستگاه را با توجه به نوع کاربرد آن ساخته و برنامه ریزی می نمایند. دستگاه النگو سازی و دستگاه جواهر سازی نیز از انواع دیگر این دستگاه می باشند. 

ساخت این دستگاه به روش های مختلفی انجام می گیرد که عبارتند از:

  • دستگاه طلا ساز و تراش سنگ های زینتی که به صورت 3 محوره بوده و برای حکاکی و شیار زنی مناسب است.
  • دستگاه که برای پیکر تراشی مناسب است و به صورت 4 محوره می باشد.
  • دستگاه تراش انگشتر و النگو که به صورت 5 محوره می باشد.

لیست قیمت فروش دستگاه cnc طلا در کشور

لیست قیمت فروش دستگاه cnc طلا در کشورلیست قیمت فروش دستگاه را می توان از نمایندگی های فروش و هم چنین سایت های اینترنتی که اقدام به فروش این دستگاه می نمایند تهیه نمود. هم چنین می توان با مراجعه به فروشگاه هایی که این کالا را به فروش می رسانند مراجعه و لیست قیمت را تهیه کرد.

قیمت این دستگاه با توجه به نوع کاربرد آن بسیار متفاوت است و باید در زمان خرید، دستگاهی را خریداری نمود که از لحاظ کارآیی مناسب با نوع کار و محل کار باشد. قیمت دستگاه تراش النگو با قیمت دستگاه النگو سازی و هم چنین قیمت دستگاه نورد طلا سازی متفاوت بوده و هرکدام  ردیف قیمت مربوط به خود را دارند.

تفاوت های انواع دستگاه سی ان سی طلا در چیست؟

تفاوت های انواع دستگاه سی ان سی طلا در چیست؟تفاوت انواع این دستگاه ها در تعداد محور آن ها و هم چنین در نوع برنامه ریزی آن برای کاربردی مشخص است. با توجه به نوع تراشی که باید انجام گیرد برنامه ریزی متفاوتی بر روی دستگاه انجام  می گیرد و کدهای مشخصی به آن داده می شود. این کدها اختصاصی بوده و نمی توان برای ساخت کالای دیگری از آن استفاده نمود.

هم چنین این دستگاه ها دارای محور های متفاوتی هستند به طور مثال دستگاه طلاساز که برای حکاکی و شیارزنی استفاده می گردد سه محوره می باشد و دستگاهی که قدرتمندتر است دارای 5 محور می باشد.

کشور های وارد کننده دستگاه سی ان سی طلا

کشور های وارد کننده دستگاه سی ان سی طلاکشورهای وارد کننده دستگاه عبارتند از: عراق، سوریه، افغانستان و ونزوئلا و …. 

کارخانجات تولیدی دستگاه های تولید شده را به این کشورها صادر می نمایند. در واقع این کشورها از خریداران عمده دستگاه سی ان سی می باشند. دستگاه های مورد نظر با کیفیت بالا و مطابق با استاندارد جهانی در داخل کشور توسط تولیدکنندگان داخلی تهیه شده و سپس به خریداران خارجی عرضه می گردد.

در ساخت این دستگاه ها باید توجه کرد که مطابق با استانداردهای جهانی باشد زیرا رقابت در این بازار بسیار فشرده بوده و در نتیجه باید بتوان مشتری را با ارائه کالای مناسب حفظ کرد.

فروشندگان دستگاه سی ان سی طلا در کشور

فروشندگان دستگاه سی ان سی طلا در کشورفروشندگان این دستگاه در کشور در شهرهای مختلف یافت می شوند. هم چنین می توان با مراجعه به سایت های اینترنتی این دستگاه را با قیمت مناسب و در کم ترین زمان ممکن خریداری نمود. 

نمایندگی های فروش این دستگاه نیز در شهرهای مختلف اقدام به ارائه این کالا به مشتریان می نمایند. خرید از نمایندگی ها باعث شده که دست واسطه ها کوتاه و دستگاه با قیمت ارزان و مناسب در اختیار مشتریان قرار گیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *