قیمت عمده فرز طلاسازی در بازار داخلی

قیمت عمده فرز طلاسازی به کیفیت و طراحی آن بستگی دارد. فرز طلا سازی در شکل دهی و تولید انواع جواهرات و طلاها بکار می رود و در هنگام خرید، توجه به کیفیت مواد به کار رفته در آن بسیار مهم است، فرز طلا سازی باید، جنس مرغوب و طراحی دقیق و اصولی داشته باشد. فرز طلاسازی هم در داخل تولید می شود و هم نوع وارداتی آن در فروشگاه های لوازم زرگری موجود می باشد.

قیمت عمده فرز طلاسازی در بازار داخلی

فرز طلاسازی چیست؟

فرز طلاسازی چیست؟فرز طلاسازی در زمره دستگاه های لازم و ضروری صنعت جواهر و طلا سازی است. بوسیله این دستگاه نقش و نگار و انواع طرح را بر روی طلا ایجاد می کنند و زیبایی و جلوه چشم نواز به طلا می دهند.

این دستگاه دارای انواع مختلفی است که هر کدام کاربرد متفاوتی دارد، فرز ها بیشتر یک تیغه و دو تیغه هستند و در ساخت طلا و جواهرات با سایزهای مختلف استفاده می شوند. فرز انگشتی مینیاتوری نیز برای حکاکی خیلی ظریف بر روی طلا استفاده می شود.

از انواع دیگر دستگاه فرز نوع عمودی و افقی می باشد.

نوع عمودی فرز روی محور قائم قرار گرفته و برای تراشیدن سطوح  طلا
استفاده می شود. نوع افقی آن دارای محور افقی است و روی میزی قرار گرفته است که  میز این فرز دور یک
محور عمودی می چرخد. در گذشته طلاسازان سنتی از سوهان بجای فرز طلاسازی استفاده می کردند.دستگاه فرز علاوه بر ایجاد نقش بر روی طلا، برای صیقل دادن قطعات جوش داده شده در طلا نیز استفاده می شود و لکه های جوش روی طلا و جواهرات را از بین برده و آنها را صاف و صیقلی می کند.

کاربرد های فرز طلاسازی

کاربرد های فرز طلاسازیفرز طلاسازی برای تولید طلا، جواهر و نقره بکار برده می شود و جزو لوازم اصلی زرگری محسوب می شود. بوسیله تیغه فرزهای کوچک در قطعه طلاهای گود و عمیق که با سوهان و وسایل سنتی نمی توان کاری انجام داد استفاده می شود، این تیغه فلزهای دستگاه فرز مانند مته عمل می کند.

تیغه های فلزی دستگاه فرز انواع مختلفی دارد، از تیغه فرز مخروطی برای ایجاد سوراخ مخروطی استفاده می شود. تیغه فلز غلتکی برای صاف کردن و تمیز کردن درزهای سطوح لحیم کاری شده استفاده می شود.

تیغه فرز کروی برای ایجاد سوراخ در طلا، جهت جایگذاری مروارید و تمیز کردن اطراف پوسته سوراخ شده استفاده می شود.

تیغه فرز خزینه ای که از ترکیب تیغه فرز مخروطی و غلتکی تهیه شده برای ایجاد سوراخ برای نگین های گرد استفاده می شود. هنگام استفاده از تیغه ها نباید به آنها فشار آورد تا سطح کار صاف و صیقلی شود و دارای موج نباشد.

در پایان لکه ها، جای جوشکاری ظریف روی طلا و اضافه های کار را بوسیله دستگاه فرز طلا تمیز و صیقلی و براق می شود.
فرز های دیگری هم وجود دارد که در طلاسازی کاربرد کمتری دارد مثل فرز انگشتی که برای پولیش طلا استفاده می شود. برای این کار فرز را به آرامی روی سطح طلا تا کل کار یک دست و صیقلی شود.

فرز انگشتی دو نوع است و هر کدام استفاده مخصوص به خود دارد. مدل گلو بلند و گلو کوتاه. مزایا فرز طلاسازی نوع گلو بلند انگشتی این است که در قسمت هایی از طلا که دسترسی به آن سخت است قابل استفاده می باشد. مدل فرز مینیاتوری نیز برای کارهای بسیار ظریف روی طلا استفاده می شود.

نمایندگی مرکزی فرز طلاسازی در شمال کشور

نمایندگی مرکزی فرز طلاسازی در شمال کشورفروشندگان فرز طلا سازی، نمایندگی فروش محصولات داخلی و وارداتی خود را به شرکت هایی در سراسر ایران از جمله نمایندگی خود در شمال کشور می دهند تا خریداران به راحتی نسبت به خرید دستگاه های مورد نیاز خود چه بصورت حضوری و چه از طریق اینترنت و سایت  شرکت اقدام نمایند و اگر در شهری نمایندگی فروشگاه نباشد دسترسی به سایت شرکت و ثبت خرید بسیار راحت و در دسترس است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *