پخش انواع دستگاه لیزر برش ورق استیل

دستگاه لیزر برش ورق استیل در زمینه‌های گوناگونی مثل تابلوسازی، دکوراسیون، تولیدات صنعتی، سیستم های انتقال مواد غذایی و مایعات، کارخانه های ساخت ماشین آلات و ماشین آلات صنعتی، و بسیاری از صنایع دیگر کاربرد دارد.

دلیل استفاده بسیار زیاد این دستگاه مقاومت مقاومت بالا و همچنین داشتن سطح صاف است.

دستگاه لیزر برش ورق استیل دارای سرعت و کیفیت بسیار بالایی است و به همین خاطر است که می تواند با دستگاه های پانچ سی ان سی، واترجت و غیره رقابت قابل توجهی کند

پخش انواع دستگاه لیزر برش ورق استیل

همه چیز درباره دستگاه لیزر برش ورق استیل

همه چیز درباره دستگاه لیزر برش ورق استیل دستگاه برش لیزر استیل در حالی که هزینه های پایینی را برای مشتری متحمل می شود، سرعت و دقت بسیار بالایی دارد و جایگزین بسیار مناسبی برای دستگاه های واترجت و دستگاههای برش پلاسما است.

بدون شک این دستگاه توانایی بسیار بیشتری نسبت به سایر دستگاه های برش دارد.

برش لیزری روی ورق ها و یا پلیت های گران قیمت انجام می شود. طرز تقسیم بندی مفید فضا روی این ورق ها و پلیت ها برای مشتری بسیار حائز اهمیت است.

این دستگاه با کمترین میزان ضایعات، تقسیم بندی مفیدی را انجام می دهد و صرفه اقتصادی بسیار زیادی برای مشتری دارد.

نکته جالب توجه این است که دستگاه برش لیزر ورق استیل مکانیسمی دارد که با هوای فشرده شده و یا گاز نیتروژن کار می کند. در نتیجه در هنگام برش زدن ورق ها، سطح ورق دمای بسیار کمتری پیدا می‌کند و امکان حرارت دیدگی دور ورق ها و آسیب دیدگی حین انجام کار وجود ندارد.

قیمت دستگاه لیزر برش ورق استیل در بازار

قیمت دستگاه لیزر برش ورق استیل در بازار دستگاه های برش لیزر انواع مختلفی دارد که ورقه های مختلف فلزی را برش می دهند. ورق های فلزی که قابل برش با این دستگاه هستند از جمله ورق برنج، ورق آلومینیوم و چندین نوع ورق دیگر هستند.

این دستگاه با توجه به نیاز مشتری ساخته می شود.

مشتری باید جنس ورق و میزان ضخامت ورقه هایی را که می‌خواهد با آنها برش بزند را بداند و در هنگام سفارش بتواند دستگاه مورد نیاز خودش را سفارش بدهد.

قیمت دستگاه لیزر برش، نسبت به میزان ضخامت برش، دقت و سرعت تعیین می شود به همین دلیل قیمت های بسیار متفاوتی را می توانید در بازار پیدا کنید.

اگر چه این دستگاه نسبت به سایر دستگاه ها مثل سی ان سی و واتر جت و پلاسما عملکرد بهتری در دقت و سرعت و عدم آسیب دیدگی دارد.

اما تولید دستگاه لیزر برش در کیفیت، دقت و سرعت های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود.

برای خرید، سفارش و انتخاب محصول مدنظرتان نسبت به شغل و میزان استفاده شما از دستگاه لیزر برش ورق استیل، مجموعه ما آماده فروش انواع محصول می باشد. برای مشاوره و مقایسه محصولات موجود در خدمت مشتریان محترم هستیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.